00210-2017-0013
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:04 ч. : | 3299 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
21.08.2019 13:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
21.08.2019 13:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:04 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:00 ч. : | 21/08/2019 12:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:00 ч. : | 21/08/2019 12:34 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.08.2019 13:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Антония Георгиева, главен юрисконсулт, България 1111, София, Тел.: 029486 172, E-mail: a.georgieva@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.registryagency.bg/bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.registryagency.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri/dostavka-i-montazh-na-ofis-obzavezhdane-i-mebeli-z/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на Агенция по вписванията
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, Кооперация Панда, общ. Столична, бул.Цариградско шосе №139, hristo.kostov@office1.bg; dimitar.vodenicharov@office1.bg, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 000000
Интернет адрес/и:
URL: https://www.office1.bg/.
Изпълнителят е МСП: не
НЕ
Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на Агенция по вписванията
6
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
05.08.2019 г.
ДА
ДА
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е сключен по Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка на Централния орган за покупки с предмет: „Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации”, обособена позиция №1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“ Авансово плащане: 100% от сумата по договора: банкова гаранция от 13.12.2018 г. и фактура от 18.12.2018 г. Банковата гаранция е със срок на валидност до 16:00 ч. на 31.07.2019 г. Приемо-предавателни протоколи за последна доставка: 03.07.2019 г. Приключване на договор в програма "Конто 66": 05.08.2019 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
21.08.2019 г.
VII: Възложител