00140-2019-0006
Технически редакции | ||
20.08.2019 10:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
20.08.2019 10:54 ч. : | 20/08/2019 10:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.08.2019 10:54 ч. : | 20/08/2019 10:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ихтиман:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG412, Община Ихтиман, ул.Цар Освободител № 123, За: Цветелина Хаджийска, България 2050, Ихтиман, Тел.: 0359 879242357, E-mail: obshtina_ihtiman@mail.bg, Факс: 0359 72482550
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.ihtiman-obshtina.com..
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ihtiman-obshtina.com/index.php?pg=93&objtype=6&sortfield=issuedate%20desc&sortlink=issuedate%20desc.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа в гр. Ихтиман, община Ихтиман“.
В предмета на насоятщата поръчка са включени 3 броя участъци от улици „Самуил“, „Архимандрит Генадий Ихтимански“ и „Кирил и Методий“ в регулационните граници на гр. Ихтиман, които поемат автомобилния транспорт и пешеходното движение от север на юг. Проектният участък започва от Главен път от републиканската пътна мрежа I-8, София – Ихтиман – Костенец – Пазарджик – Пловдив. Описание на уличните участъци: - I-ви участък: ул. „Самуил“ Започва от началото на регулацията на гр. Ихтиман, от първокласен път I-8 София-Пловдив и продължава на юг до ОТ 338, до където по регулационния план не е изграждана улица с настилки. Улицата е с различни ширини от 5,50-7,00 м на уличното платно и различни ширини на тротоарите. Улицата е в лошо експлоатационно състояние с дупки, надлъжни, напречни и мрежовидни пукнатини, без хоризонтална маркировка. Бетоновите бордюри са изкъртени, остарели физически и с видима част само 5-10 см. В ляво и в дясно по улицата, тротоари не са изграждани на някои места. - II-ри участък: ул. „Архимандрит Генадий Ихтимански“ Започва от южния край на ул. „Самуил“ от ОТ 155 и преминава през ОТ 153, 1521, 151 до ул. „Кирил и Методий“. Улицата по регулация в по-голямата си част е с широчина 12 м. Пътната настилка, с малки изключения е в средно експлоатационно състояние, с малко дупки, на места с открита трошенокаменна основа, надлъжни и напречни пукнатини през 3-4 м. Бетоновите бордюри са стари, средно амортизирани, с видима част 5-8 см и негодни за повторно използване. - III-ти участък: ул. „Кирил и Методий“ Започва от южната част на ул. „Архимандрит Генадий Ихтимански“ ОТ 151, 160, 239а и приключва в края на уличната регулация, в най-южната част на гр. Ихтиман, срещу болницата. Ширината по регулация на улицата е 12 м. Пътната асфалтобетонова настилка е в лошо състояние, бордюрите са амортизирани, а тротоари са изградени на много малко места. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
НЕ
ДА
Изпълнението на дейностите по изпълнение на СМР по проект с № BG06RDNP001-7.001-0085 с наименование се възлага в рамките на изпълнение на Административен договор за предоставяне на безвъзмедна финансова помощ № BG06RDNP001-7.001-0085-C01 от 03.05.2019 г., процедура чрез подбор BG06RDNP001-7.001 – Улици „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.
НЕ
Предметът на обществената поръчкавключва строителни дейности по участъци от уличната мрежа на територията на гр. Ихтиман.Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности.Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобни обекти неминуемо предполага затваряне за определени времеви периоди на някои улици и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на всички улични участъци, включени в предмета на поръчката.
НЕ
V: Мотиви
Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП при спазване на условията на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП поради прогнозната стойност на поръчката, която е под 10 000 000 лева. Провеждането на този вид процедура осигурява публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства на възложителя. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП
20.08.2019 г.
VIII: Възложител
Тони Петров Кацаров
Кмет на община Ихтиман - съгл. Заповед № 1144/16.08.2019 г.