Версия за печат

00890-2019-0005

BG-Опака:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 9 от дата 20.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000875824

BG334, Община Опака, Община Опака, ул. „Съединение“ № 3, За: Добромир Стоев Стоев, България 7840, Опака, Тел.: 0359 060392222, E-mail: obstinaopaka@abv.bg, Факс: 0359 060392421

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.opaka.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): www.opaka.bg/bg/izbori/saobshteniq01.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по проект № BG06RDNP001-7.001-0018 „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях на територията на община Опака“ по две обособени позиции“ Обособена позиция №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях гр.Опака“; Обособена позиция №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях с.Гърчиново ”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в община Опака, включващ 6 (шест) улици по 2 (две) обособени позиции: -Обособена позиция №1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях гр.Опака“; Обособена позиция №2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях с.Гърчиново“, в това число: изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, техническия проект и количествените сметки; дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; гаранционна отговорност за периодите на оферираните от Изпълнителя гаранционни срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, съобразно условията и изискванията на Наредба № 2 от 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, във връзка с чл. 160, ал. 4 и ал. 5 от ЗУТ. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях гр.Опака“: Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция и рехабилитация на улици, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в гр. Опака, Община Опака в т.ч.: -улица „Васил Левски“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка – 1715.50 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Отводняване на трасето; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка – 179.14 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи. -улица „Димитър Благоев“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 4699.60 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка- 1343.80 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи. -улица „Иван Вазов“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 1709.20 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 1067.90 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; -улица „Черни Лом“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 898.50 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 536.00 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи. -улица „Христо Ботев“ в гр. Опака в т.ч.: Пътна настилка - 1408.83 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 1027.30 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; -Изграждане на ТКМ (тръбна канална мрежа) и кабелни шахти с цел бъдещо полагане и изграждане на ЕСМ за широколентов интернет - гр. Опака; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Реконструкция и рехабилитация на съществуващи улици, съоръжения и принадлежностите към тях с.Гърчиново”: Предмет на настоящата обособена позиция е реконструкция и рехабилитация на улица, вкл. тротоари, съоръжения и принадлежностите към тях, в с. Гърчиново, Община Опака в т.ч.: улица „Цар Освободител“ в с. Гърчиново в т.ч.: Пътна настилка - 2342.40 м2 в т.ч.: Земни работи; Пътни работи; Асфалтови работи; Отводняване на трасето; Пътна маркировка и сигнализация; Тротоарна настилка - 4672,74 м2в т.ч.: Земни работи; Пътни работи. -Изграждане на ТКМ (тръбна канална мрежа) и кабелни шахти с цел бъдещо полагане и изграждане на ЕСМ за широколентов интернет - с. Гърчиново; Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и одобрените количествени сметки, приложени към документацията за участие. Количествени сметки са съпътствани от технически проекти, които дават ясна представа за предвидените строително-монтажни работи. За обектите има издадено разрешение за строеж на главния архитект на Община Опака.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект „Реконструкция и рехабилитация на улици, съоръженията и принадлежностите към тях на територията на Община Опака”, осъществяван по Процедура чрез подбор на проектни предложения по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ № BG06RDNP001-7.001 – УЛИЦИ „Строителство, реконструкция и/или рехабилитация на нови и съществуващи улици и тротоари и съоръженията и принадлежностите към тях”, съгласно подписан Административен договор № BG06RDNP001-7.001-0018-C01/08.05.2019 г. между Община Опака и Държавен фонд „Земеделие“ за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1023854.95 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 1 023 854. 95 лв. (един милион двадесет и три хиляди осемстотин петдесет и четири лева и деветдесет и пет ст.) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

В общата, максимална, прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка са включени непредвидени разходи свързани с прякото изпълнение на строително монтажните работи, в общ размер на 48 755.00 лв. (четиридесет и осем хиляди седемстотин петдесет и пет лева) без вкл. ДДС. ВАЖНО!!! Непредвидените разходи ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП. В случаите на изменение на сключен договор за обществена поръчка по реда на чл. 116 от ЗОП впоследствие, поради необходимост от извършване на непредвидени разходи, последните следва като стойности на отделните позиции посочени в съответната заменителна таблица да са в рамките на приетите лимити за различните видове дейности, съгласно изискванията на ПРСР, утвърдените от Ръководителят на управляващия орган на програмата насоки и/или друг документ, определящи условията за кандидатстване и условията за изпълнение на одобрените проекти, ДПФП и приложенията към него. Забележка: Съгласно Обяснителните бележки към Приложение № 1 към Заповед № РД 09-206/06.03.2018 г. на Министерство на земеделието, храните и горите - Условия за кандидатстване с проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г. „Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не са могли да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта. Новите строително-монтажни работи ще бъдат възлагани по реда на Закона за обществените поръчки в случаите, когато не са допуснати изключения.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Лютфи Реянов Рюстемов

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Опака