00484-2019-0006
Технически редакции | ||
19.08.2019 14:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2019 14:19 ч. : | 19/08/2019 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.08.2019 14:19 ч. : | 19/08/2019 14:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Костенец:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG412, Община Костенец, ул. Иван Вазов № 2, За: Анета Иванова Кирова - началник отдел Проекти на Европейския съюз, България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 07142 3234
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.kostenetz.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kostenetz.com/?q=en/content/op-smr-rekonstruktsiya-blagoustroyavane-ulitsi.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Изпълнение на строително монтажни работи по проект: „Реконструкция и благоустрояване на улици в община Костенец
В обхвата на настоящата обществена поръчка се включват дейностите за реконструкция и благоустрояване на улици, съоръжения и принадлежности към тях, в 3 населени места от територията на община Костенец. В проекта са включени улици „Родопи“ и „Кокиче“ в гр. Костенец, както и мост на ул. „Здравец“ в гр. Костенец, улици „Иван Вазов“, „Мусала“ и „Хан Аспарух“ в с. Костенец и ул. „Ружа“ в гр. Момин проход, ул. „Родопи“, гр. Костенец – реконструкция и благоустрояване на тротоар и платно.
ДА
1
ДА
АДБФП № 23/07/2/0/00449 от 13.03.2018 г. сключен между Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ) и Възложителя – Община Костенец за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.
НЕ
Предметът на обществената поръчка не позволява разделяне на обособени позиции, тъй като представлява пътна и улична мрежа с обща техническа функция, с огромно значение за свободното придвижване на гражданите на територията на община Костенец. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на Възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обектите. Освен това се създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а от там и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да е осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните дейности, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Не на последно място, предвид обстоятелството, че проектът се финансира със средства от Европейския съюз, е необходимо да се следи за целесъобразното им разходване. Разделянето на поръчката на отделни обособени позиции ще доведе до затруднения в организирането на строителния процес и респективно в управлението и отчитането на инвестиционния проект. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено, некачествено изпълнение или загуба на евросредства. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаването на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл. 17, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Редът за възлагане на поръчката е определен като е взета предвид общата прогнозна стойност на тази и сходни поръчки, която попада в праговите граници над 5 000 000 лв., поради което на основание чл. 20, ал. 1, т. 1 от ЗОП следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП - "Открита процедура".
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие; 3. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
19.08.2019 г.
VIII: Възложител
Радостин Любенов Радев
Кмет на Община Костенец