00080-2019-0018

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

67. Туризъм


Решение номер РД-11-309 от дата 14.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Ваня Миткова, България 1000, София, Тел.: 029301-314, E-mail: vmitkova@mh.government.bg, Факс: 029301-451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/osiguravane-na-logistika-po-prekratena-procedura/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе-паузи) по време на обучение в рамките на Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020“ по прекратена процедура

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва осигуряване на логистика (пътни, нощувки, хранене, трансфери в гр. София, кафе- паузи) по време на обучение в рамките на проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. Предметът на поръчката включва осигуряване на логистика за организиране на обучение на територията на град София, както следва: 1. Осигуряване на хотел и закуска за до 5892 човека; 2. Осигуряване на вечеря в хотелската база за до 5892 човека и обяд в учебната база за до 6892 човека; 3. Осигуряване на кафе-паузи за до 6900 човека; 4. Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от мястото на местоработата до хотелската база и обратно за до 5892 човека; 5. Осигуряване на транспорт на участниците в обучението от хотелската база до Национален център за обучение и квалификация в системата за спешна медицинска помощ (за 120 човека дневно, във всяка седмица, в която се провежда обучението) и обратно.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект BG05M9OP001-3.007-0001 „Подобряване на условията за лечение на спешните състояния“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка не е разделена на обособени позиции, при следните мотиви: Предметът на обществената поръчка е неделим и всяка дейност от предметния обхват е неразделно свързана с останалите, с оглед на което е нецелесъобразно разделянето на обществената поръчка на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2473111.16 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

ДА

Обща стойност на поръчката, част от която се възлага с настоящата процедура:
Стойност, без да се включва ДДС: 2532277.83 BGN
Списък на останалите процедури с кратко описание на техния предмет

От обществената поръчка са отделени обособени позиции, като е съобразена разпоредбата на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, относно предвидените изисквания за пределна стойност и за процентно съотношение, с предмет, както следва: 1. „Избор на изпълнител за организиране и провеждане на мероприятия и дейности за повишаване информираността на определени целеви групи от населението за профилактика на оралните заболявания по Националната програма за профилактика на оралните заболявания при деца от 0 до 18 години в Република България, за 2019г.“ на стойност 39 166,67 лева без вкл. ДДС, по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – Организиране и провеждане на годишен форум, насочен към профилактика и лечение на оралните заболявания и популяризиране на Националната програма за профилактика на оралните заболявания при деца от 0-18 годишна възраст в Република България, за 2019г. на стойност 9 016,67 лева без ДДС; Обособена позиция № 2 – Организиране и провеждане на семинари по профилактика на оралните заболявания с медицинските специалисти от детските градини и училищата, учители, възпитатели и други специалисти, участващи в отглеждането, възпитанието и обучението на децата, както и с административните ръководители в дадената административна област за 2019г. на стойност 30 150,00 лева без ДДС. 2. „Избор на изпълнител за осигуряване на хотелско настаняване и мероприятие, във връзка с провеждането на министерска среща“ на стойност 20 000,00 лева без ДДС.


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Максималният разполагаем финансов ресурс на възложителя за изпълнение на поръчката е в размер до 2473111.16 лв. (два милиона, четиристотин седемдесет и три хиляди, сто и единадисит и 0,16) без ДДС, като за отделните дейности от точка IV.3) е както следва: 1. – 1567596,33 без ДДС; 2. – 574333,33 без ДДС; 3. – 138000,00 без ДДС; 4. – 181 670,00 без ДДС; 5. – 11 511,50 без ДДС. Предлаганата цена включва всички необходими разходи на изпълнителя за изпълнението на поръчката.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят обявява обществената поръчка в условията на спешност, позовавайки се на чл. 74, ал. 4 от ЗОП, с мотиви, посочени в документацията за обществената поръчка.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197, ал. 1, т. 3 от ЗОП, жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на 5-дневния срок по чл. 100, ал. 5 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедура.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

14.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Кирил Миланов Ананиев

VIII.2) Длъжност

Министър на здравеопазването