Версия за печат

00051-2018-0010

BG-Видин:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159508

BG311, Община Видин, пл. Бдинци № 2, За: Лидия Панайотова - Началник отдел Обществени поръчки, България 3700, Видин, Тел.: 00359 94609473, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 00359 94601132

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.vidin.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-01-21 от 25.07.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00051-2018-0010
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Рехабилитация на пътна настилка на улици и междублокови пространства в жилищни комплекси на гр. Видин и на улици от населените места в община Видин, по обособени позиции“: Обособена позиция № 1 – „Рехабилитация улици и междублокови пространства в жилищни комплекси "Бонония", "Гео Милев", "Панония", "Вида" и "Крум Бъчваров" в град Видин”; Обособена позиция № 2 – „Рехабилитация улици и междублокови пространства в жилищни комплекси "Васил Левски", "Петко Каравелов", "Баба Тонка", "Химик", "Кале", "Георги Бенковски", "Възраждане", "Строител" и "ЦГЧ" в град Видин”; Обособена позиция № 3 – „ Рехабилитация улици в населени места в община Видин”.Предвижда се цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. Изпълнителят на предмета на обособената позиция на обществената поръчка следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка на обектите /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: AO-02-15-321 от 12.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG311, ПСТ Видин ЕООД, бул. Панония №1Б, България 3700, Видин, Тел.: 00359 094605270, E-mail: pst_vidin@abv.bg, Факс: 00359 094605288

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на договора е „Рехабилитация улици в населени места в община Видин”. Асфалтовата настилка е силно износена и има нужда от цялостно преасфалтиране и полагане на плътна асфалтова смес със средна дебелина 6 см, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват.Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. Прогнозното количество асфалтова настилка, предвидена за полагане е в размер на 11 940 кв.м. Предвижда се и изкърпване на най – компрометираните участъци по асфалтовите улици и полагане на трошено- каменна фракция по неасфалтирани улици в населени места. Изпълнителят следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на асфалтова настилка и трошено- каменна фракцияна на обекти /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

13.05.2019 г. 

Крайна дата

26.06.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
737881.35 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.07.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
737881.35 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът за обществената поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното дължимо плащане /чл. 72 от ППЗОП/, което се е състояло на 17.07.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Венци Захариев Пасков ЗА КМЕТ НА ОБЩИНА ВИДИН Съгласно заповед № РД-02-11-870/12.08.2019 г.
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет „ХДСП”