Версия за печат

00530-2019-0054

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

77. Горива и биоенергийни технологии.


Решение номер 6 от дата 09.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Б. Пешева; Д. Петров, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593826, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9864728

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=303.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Периодична доставка на гориво за отопление, с включена транспортна такса, за нуждите на офис „Красна поляна” и офис „Благоевград“ към ТД на НАП София”

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Периодични доставки на гориво за отопление, след писмени заявки на Възложителя, направени чрез координатора по договора, до местата за изпълнение – офис „Красна поляна” към ТД на НАП София с адрес: гр. София, бул. „Възкресение” № 1 А и офис „Благоевград“ към ТД на НАП София с адрес: гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2; 2. Доставки на гориво за отопление, след получаване на писмена заявка от координатора по изпълнение на договора от страна на Възложителя, подадена по e-mail или факс на посочени от Изпълнителя електронен адрес или номер, като се спазват следните изисквания: - срокът за изпълнение на всяка конкретна заявка е до 3 /три/ работни дни от получаване на заявката от Изпълнителя; - количествата, заявени по всяка една конкретна писмена заявка от Възложителя към Изпълнителя, не могат да бъдат по-малки от 1 000 (хиляда) литра за офис „Красна поляна“ към ТД на НАП София и 1 000 (хиляда) литра за офис „Благоевград“ към ТД на НАП София. По-малките от това количество заявки могат да бъдат приемани за изпълнение само по добрата воля и при възможност от страна на Изпълнителя. 3. Транспортиране на заявеното гориво за отопление с превоз на Изпълнителя и спазване на следните изисквания от същия: - Да транспортира горивото до мястото на доставка, в съответствие с изискванията на Закона за движението по пътищата /чл. 129/ и при спазване изискванията на Европейската спогодба за международен превоз на опасни товари по шосе /ADR, обн. ДВ, бр. 73/1995 г./; - Да транспортира горивото с транспортни средства, които отговарят на изискванията на Закона за автомобилните превози и Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари; -Да доставя горивото наливно, с автоцистерни, които са оборудвани с устройства за автоматично отчитане на горивото, дозатори и помпи, които са пломбирани.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на поръчката на обособени позиции не е приложимо, поради факта, че предметът на обществената поръчка е доставка на един вид стока на места, в които има изградени локални отоплителни инсталации, поради което е икономически неизгодно поръчката да се раздели на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 40000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено и поделения към него. Общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на Национална агенция за приходите през настоящата година, е в размер на 264 000,00 лв. без ДДС, което обуславя ред за възлагане по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП /публично състезание/.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустимата стойност на поръчката е в размер на 40 000 лева без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Андреана Колева Галчева

VIII.2) Длъжност

и.д. директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-434/15.04.2016 г. на Изпълнителния директор на НАП