Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

BG411, Агенция Митници, ул. Г. С. Раковски № 47, За: Екатерина Митева, България 1202, София, Тел.: 02 98594539, E-mail: ekaterina.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://customs.bg/wps/portal/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

'Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации" с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на офис - мебели и столове", Обособена позиция № 2 "Доставка и монтаж на мека мебел за офиси", Обособена позиция № 3 "Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане на почивни бази и учебни центрове". Списък и описание с основните параметри на артикулите са представен в Техническата спецификация към всяка обособена позиция в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 4 лица за всяка обособена позиция със срок от 36 месеца.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 32-174495 от 14.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG413, ПЕРУН - ККБ ЕООД, ул. Петко Д. Петков № 10, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

Интернет адрес/и:

URL: https://www.peryn.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис - мебели и столове за Агенция Митници.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.06.2019 г. 

Крайна дата

15.03.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
47750 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.07.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
47750 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР - 7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки - СЕВОП, на ЦОП. За целите на предоставяне на настоящата информация, договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от датата, на която е извършено последното плащане - 24.07.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ирена Велкова Стаменова
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на Агенция "Митници" и дл. лице по чл. 7, ал. 1, от ЗОП, съгласно Заповед № ЗАМ-1138/32-201806/10.07.2019 г.