Версия за печат

00983-2019-0027

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-110-317 от дата 02.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

BG331, Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55, За: Елена Панева, България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 643116

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изграждане на климатична и вентилационна система в кабинети и операционни зали към УМДЦ при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за изграждане на климатична и вентилационна система в кабинети и операционни зали към Университетски медико-дентален център, находящи се в сградата на Факултета по дентална медицина към Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов”–Варна, с административен адрес: гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ №84, съгласно техническа спецификация (Приложение №1; Приложение №1.1 и Приложение №1.2). Шестетажната сграда, находяща се на бул. „Цар Освободител“ №84, на сутерен е с идентификатор 10135.2556.315.5 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ (ЗП) 951 кв.м. и начин на трайно ползване: сграда за образование. Ремонтните дейности ще се състоят на територията на Университетски медико-дентален център, разположен на 5 етаж в сградата на Факултета по дентална медицина, а именно: Клинични зали I, II, III, и IV по Орална и лицево-челюстна хирургия, както и прилежащите помещения, като предоперационни, съблекалня, стая медицински сестри, манипулационна, коридор общ, покрив на сградата в оси 15-19/В-Е. Общо количество строително-ремонтни работи: демонтажни работи: 268.8 м2, 60 бр.; доставка и монтаж: 1075,8 м2, 1227 л. м., 6 комплекта, 147 бройки, 180 кг.; монтаж: 57 бр., изпробване на VRV система: 4 бр.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Строително-ремонтните работи, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват на територията на един обект при технологична последователност на дейностите. Възлагането на поръчката на повече от един изпълнител би създало пречки и затруднения от гледна точка на технологията на изпълнение, а също така и условия за възникване на критични точки по отношение на безопасността на труда. При разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, както би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което от своя страна може да изложи на прекалено висок риск приключването на дейностите качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 489500 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 489 500.00 (четиристотин осемдесет и девет хиляди и петстотин) лева без ДДС, с включени 10% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката. Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности, невключени в КСС, включително и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер до 10 (десет) процента от предложената от Участника обща стойност без ДДС, формирана съгласно КСС, като не може да надхвърля 44 500 (четиридесет и четири хиляди и петстотин) лева без ДДС. Общата прогнозна стойност на поръчката, с включени 10% разходи за допълнителни дейности не може да надвишава 489 500.00 (четиристотин осемдесет и девет хиляди и петстотин) лева без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

05.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. д-р Албена Георгиева Керековска, д.м.

VIII.2) Длъжност

Заместник-ректор "Учебна дейност", съгл. заповед с рег. №Р-100-355/23.07.2019г.