00983-2019-0027
Технически редакции | ||
05.08.2019 10:21 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
05.08.2019 10:20 ч. : | 05/08/2019 10:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.08.2019 10:20 ч. : | 05/08/2019 10:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG331, Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55, За: Елена Панева, България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 643116
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.mu-varna.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx.
Публичноправна организация
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изграждане на климатична и вентилационна система в кабинети и операционни зали към УМДЦ при Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов“ – Варна”
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за изграждане на климатична и вентилационна система в кабинети и операционни зали към Университетски медико-дентален център, находящи се в сградата на Факултета по дентална медицина към Медицински университет “Проф. д-р Параскев Стоянов”–Варна, с административен адрес: гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ №84, съгласно техническа спецификация (Приложение №1; Приложение №1.1 и Приложение №1.2). Шестетажната сграда, находяща се на бул. „Цар Освободител“ №84, на сутерен е с идентификатор 10135.2556.315.5 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ (ЗП) 951 кв.м. и начин на трайно ползване: сграда за образование. Ремонтните дейности ще се състоят на територията на Университетски медико-дентален център, разположен на 5 етаж в сградата на Факултета по дентална медицина, а именно: Клинични зали I, II, III, и IV по Орална и лицево-челюстна хирургия, както и прилежащите помещения, като предоперационни, съблекалня, стая медицински сестри, манипулационна, коридор общ, покрив на сградата в оси 15-19/В-Е. Общо количество строително-ремонтни работи: демонтажни работи: 268.8 м2, 60 бр.; доставка и монтаж: 1075,8 м2, 1227 л. м., 6 комплекта, 147 бройки, 180 кг.; монтаж: 57 бр., изпробване на VRV система: 4 бр.
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-ремонтните работи, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват на територията на един обект при технологична последователност на дейностите. Възлагането на поръчката на повече от един изпълнител би създало пречки и затруднения от гледна точка на технологията на изпълнение, а също така и условия за възникване на критични точки по отношение на безопасността на труда. При разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, както би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което от своя страна може да изложи на прекалено висок риск приключването на дейностите качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 489 500.00 (четиристотин осемдесет и девет хиляди и петстотин) лева без ДДС, с включени 10% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката. Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности, невключени в КСС, включително и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер до 10 (десет) процента от предложената от Участника обща стойност без ДДС, формирана съгласно КСС, като не може да надхвърля 44 500 (четиридесет и четири хиляди и петстотин) лева без ДДС. Общата прогнозна стойност на поръчката, с включени 10% разходи за допълнителни дейности не може да надвишава 489 500.00 (четиристотин осемдесет и девет хиляди и петстотин) лева без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
05.08.2019 г.
VIII: Възложител
проф. д-р Албена Георгиева Керековска, д.м.
Заместник-ректор "Учебна дейност", съгл. заповед с рег. №Р-100-355/23.07.2019г.