Версия за печат

00502-2019-0010

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-458 от дата 02.08.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ № 1, За: инж.Светослав Стоянов, България 9010, Варна, Тел.: 052 978366, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Извършване на ремонтни работи на болнични стаи, кабинети и общи части във Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на ремонтни работи на болнични стаи, кабинети и общи части във Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, съгласно Техническа спецификация Ремонтните дейности ще се осъществяват на територията на Втора психиатрична клиника „Обща психиатрия и зависимост“ на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД – град Варна, бул. Христо Смирненски 1. Цел на обществената поръчка е да се направи ремонт на помещенията – подмяна на електрически (силова и осветителна) и ВиК инсталации; подмяна на настилки и врати; предстенни обшивки, шпакловане и боядисване на стени; отстраняване на констатирани проблеми при експлоатация на сградата и реновиране на помещенията, за да се подобри и осъвремени тяхната функция. С ремонта не се променя ЗП и РЗП на сградата, и не се предвиждат фасадни промени. Изпълнителят на обществената поръчка следва да изпълни всички договорени и/или необходими СРР със съответните количества, качество и вид на материалите в съответствие с предоставените от Възложителя спецификации, както и да отстрани всички появили се дефекти в срок. Срокът за изпълнение на строително-ремонтните работи следва да е не по-дълъг от 60 (шестдесет) календарни дни от датата на предаване на обекта. Гаранционният срок на изпълнените строително-ремонтни работи следва да бъде равен на посочения в НАРЕДБА №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. За видовете работи, за които няма нормативно определени гаранционни срокове, гаранционния срок е 2 (две) години. Видовете и прогнозните количества СМР са посочени в Техническата спецификация към документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не се разделя на обособени позиции. Мотиви: Отделянето на отделните дейности от предмета на поръчката в самостоятелно обособени позиции не е целесъобразно. При откриването на процедурата възложителят взема под внимание и хипотезата, че е възможно нейното приключване без определяне на изпълнители за всички дейности, включени в предмета на поръчката, в случай че те бъдат обособени в отделни позиции, което би довело до прекратяване на процедурата. Не се допуска представяне на варианти в офертата.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 120834 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предметът на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и прогнозната стойност. Не са налице условия за провеждане на пряко договаряне с определени лица. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл. 18, ал.1, 12 ЗОП, а именно - публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 145 000,00 лв. (сто четиридесет и пет хиляди лева) с ДДС, с включени 20% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката. Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности, невключени в КСС, включително и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер до 20% (двадесет процента) от предложената от Участника обща стойност без ДДС, формирана съгласно количествено-стойностна сметка, като не може да надхвърля 20 140,00 лв. (двадесет хиляди сто и четиридесет лева) без ДДС. Общата прогнозна стойност на поръчката, с включени 20% разходи за допълнителни дейности, не може да надвишава 120834 лв. (сто и двадесет хиляди осемстотин тридесет и четири лева) без ДДС. Предложените от участниците единични цени трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за подготовка на строителната площадка, за труд, материали, механизация, печалба, доставка, складиране, управление и всички други фактори, които влияят върху образуването на тези цени, включително и за поддържането на обекта по време на строително-ремонтните работи и в нормативно определеният гаранционен срок. Източник на финансиране: За извършване на дължимите плащания по сключения договор Възложителят ще използва целеви средства от Министерство на здравеопазването. Плащането ще се извърши по банков път, както следва: 1. Авансово плащане в размер от 20 % от цената с ДДС за изпълнение на поръчката в срок от 10 (десет) работни дни след подписване на протокол за предаване на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, предоставяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на проформа фактура, както и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане в размера на авансовото плащане; 2. Окончателно плащане до 100 % от дължимото възнаграждение в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на протокол по чл. 31 от договора и представяне на фактура. При ползване на подизпълнител за изпълнение на поръчката, плащанията по договора се извършват при спазване условията на чл. 66 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.08.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. д-р Валентин Любомиров Игнатов, д.м.

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна