00118-2019-0014
Технически редакции | ||
31.07.2019 17:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
31.07.2019 17:05 ч. : | 31/07/2019 17:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.07.2019 17:05 ч. : | 31/07/2019 17:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Сливен:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG342, Община Сливен, бул. Цар Освободител № 1, За: инж. Милко Харалампиев, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611127, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.sliven.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://mun.sliven.bg/pk/.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на строителни и монтажни работи на обект: Благоустрояване по бул. "Хаджи Димитър"от о.т. 839 до о.т. 932 по плана на Централна градска част (ЦГЧ) на гр. Сливен“
С общ. поръчка се цели изграждането на съвременна интерпретация на традициите от местната градска архитектура. Отчетени се порядките на участниците в движението и са приложени последните нормативни изисквания за изграждане на интуитивна среда за движение с основни акценти върху безопасността и достъпността. Основен подход за постигането е повдигане нивото на две от кръстовищата на нивото на тротоара; изменение на направление на движението за бързо движещите се за ограничаване скоростта им и настилки в тази зона от вибропресовани павета. Респективно пътните платна за движение извън зоната на кръстовищата са с асфалтобетон. Развитието в напречен профил на булеварда е с отстояние от оста, като от едната страна е устроено двупосочно движение в отделни ленти с минимален габарит 2х3.25 m, а от другата – косо паркиране под ъгъл. За ленти за автомобилно движение, местата за паркиране и разширенията към съществуващите тротоари се предвижда реконструкция и изграждане на нова конструкция на пътя, съгласно изчисленията за натоварване в част Пътна и гарантиране на носимоспособност. Надлъжно периферно в изкоп се планира и полагането на трасето на поливен водопровод. Общият типов профил се променя с общ отток към оста и се трансформира във V-образен. Нивелетата на улицата се запазва сравнително в оста, където се предвижда фрезоване, а встрани от оста е над нивото на съществуващите пластове от асфалтобетон с напречен наклон 2%. Платната за движение са рамкирани от бетонови ивици от 25 cm. В най-ниската част на участък между кръстовища по направление на бетонова ивица са планирани дъждоприемни решетки за отводняването с идентична видима ширина от 25 cm (250 mm) и дължина, изчислена съгласно областта на отводняване. Бордюрите са гранитни блокове с 10 cm височина от въздушната страна и с фаска. Зелените площи са винаги по-ниско от прилежащите тротоарни площи. Преходът между тротоарни и зелени площи е посредством водеща ивица, която допълнително ще гарантира коректна геометрия и линеарност на изпълнението. Всички стълбове, пътни знаци, хидранти, елементи на градско обзавеждане се монтират и/или стъпват върху фундаменти в зелена площ. При местата за косо паркиране, зелената площ е армирана с геоклетъчна мрежа, за стабилизиране на почвения слой и осигуряване устойчивост за свободно стъпване върху тревата. Не се допуска монтаж в асфалтобетон или вибропресован паваж. Навлизането към повдигнато кръстовище спрямо надлъжен наклон се увеличава с 5% повишаване или в участък от 2 m се достига 10 cm превишение. Кръстовищата са решени с типова логика на безопасност, организация, преходи в настилка, криви и др., но въпреки това всяко от тях е със собствен силует и план. Концептуално в проекта са заложени приоритети в организацията на движение, като с най-висок приоритет са пешеходци и още по-специално незрящи или трудно подвижни лица в неравностойно положение. Следващи с по-нисък приоритет са велосипедисти и на последно място – автомобилният трафик. Класифицирането на приоритетите е с висока социална отговорност и прилага политика и нормативна база с най-висока степен на устойчивост и безопасност. Технически показатели: Площ на благоустрояване по проект: 14 177 m2 Обекта предмет на инвестиционното проектиране е класифициран като ТРЕТА категория съгласно чл. 137, ал. 1 т. 3 а), б), в) и ж) от ЗУТ.
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка не е разделена на обособени позиции. Възлагането на поръчката без разделяне на обособени позиции единствено цели постигане на оптимален резултат и предотвратява евентуален риск от забавяне или неизпълнение на някои СМР и затрудняването на осъществяването на ефективен контрол. Най-целесъобразно е възлагането на обществената поръчка на един изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Процедурата за възлагане на обществена поръчка се възлага на основание чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП чрез провеждане на публично състезание.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
31.07.2019 г.
VIII: Възложител
Румен Иванов Иванов
Заместник-кмет, Възложител съгласно Заповед № РД 15 - 1138/25.08.2016 г.