Версия за печат

00851-2019-0001

BG-Пирдоп:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 338 от дата 30.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000777216

BG412, Община Пирдоп, пл.Тодор Влайков 2, За: Мариана Стоянова, България 2070, Пирдоп, Тел.: 07181 5242, E-mail: obshtina_pirdop@abv.bg, Факс: 07181 5701

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.pirdop.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.pirdop.bg/?option=buyer_profile&bp_id=9.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Рехабилитация на уличната мрежа на територията на гр. Пирдоп, община Пирдоп“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва рехабилитацията на част от уличната мрежа в град Пирдоп. Основните видове СМР, които трябва да се изпълнят на обекта включват отводняване, подменяне на всички бордюри в обхвата на улиците, корекция на нивото на решетките на съществуващите дъждоприемни шахти, премахване на съществуващата асфалтобетонова настилка (фрезоване на асфалтова настилка) и демонтаж на съществуващите бордюри и изграждане на нова пътна настилка. Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, както и в приложените Количествено-стойностна сметка на дейностите – образец № 4.1. и инвестиционен проект. Работите следва да бъдат извършени въз основа на същите, като изпълнителят се съобрази с издадените разрешения за строеж.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Изпълнението на обществената поръчка се финансира по Договор за безвъзмездна помощ № BG06RDNP001-7.001-0139-C01/08.05.2019 г., по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ към мярка 7 – „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка обхваща рехабилитация на 7 различни улици в гр. Пирдоп, като на основание чл. 46, ал. 1 от ЗОП е направена преценка от възложителя, че предметът на настоящата поръчка няма да бъде разделян на обособени позиции. Като основен мотив за така взетото решение може да се изтъкне обстоятелството, че за качественото изпълнение на поръчката дейностите по нея трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. В случая е налице невъзможност за разделяне на дейностите по обособени позиции и едновременната им реализация от няколко изпълнители, без това да е свързано със значителни затруднения за възложителя и населението на града. Наличието на двама или трима отделни изпълнители на рехабилитацията на различните улици би довело до затруднения в организацията на движението и конфликт между тях с оглед ограничения периметър на населеното място (свързано с ограничен периметър на строителната площадка) и спазване на предвижданията им за начин и срок за изпълнение на всеки подобект. Всички улици, които предстоят да бъдат ремонтирани се намират в едно населено място и за строителството е издадено едно разрешение за строеж. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции ще улесни също така комуникацията с бъдещия изпълнител на строителството, ще доведе до максимална оперативност при изпълнението и най-ефикасно използване на времевия ресурс. Имайки предвид, че критериите за подбор не са завишени с оглед на сбора на пределните прогнозни стойности на различните подобекти, считаме че неразделянето на поръчката на отделни позиции по никакъв начин не ограничава необосновано участието на стопански субекти и не дава необосновано предимство на определени лица. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че включване на строителните обекти в отделни обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1025077.05 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Изборът на изпълнител чрез провеждането на процедура по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е обусловен от прогнозната стойност на поръчката, която попада в рамките на стойностите по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Избраната процедура в най-голяма степен гарантира публичност и прозрачност при разходването на финансовите средства, защитава обществения интерес и едновременно с това се насърчава конкуренцията, като се създават равни условия за участие на всички заинтересовани лица.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

съгл.чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване ня процедурата и8или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

30.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ангел Пенчов Геров

VIII.2) Длъжност

кмет