Версия за печат

00467-2019-0013

BG-Крумовград:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер КО-592 от дата 29.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: инж. Асен Хаджиев - зам.-кмет на Община Крумовград, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 2004, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.krumovgrad.bg/profil-na-kupuvacha/44-publichni-sastezaniya/1183-29-07-2019.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на участъци от улици и тротоари в гр. Крумовград” по обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 5 и 6, а именно: ОП № 1 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Първи май“, гр. Крумовград, община Крумовград; ОП № 2 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Славянска“, гр. Крумовград, община Крумовград“; ОП № 3 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Трети март“, гр. Крумовград, община Крумовград“; ОП № 4 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Александър Стамболийски“, гр. Крумовград, община Крумовград“; ОП № 5 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Емил Колев“, гр. Крумовград, община Крумовград“; ОП № 6 - „Избор на изпълнител на СМР за обект: „Реконструкция и рехабилитация на улица „Христо Ботев“, гр. Крумовград, община Крумовград“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За обектите от шестте обособени позиции на обществената поръчка има изготвени и одобрени инвестиционни проекти, съгласно които основните дейности предвидени за изпълнение на всеки един обект са рехабилитация и благоустрояване на улични и тротоарни настилки. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е дадено в инвестиционните проекти за всеки един обект от предмета на обществената поръчка – Приложение № 1, 2, 3, 4,5 и 6, представляващи неразделна част от документацията за обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства, осигурени във връзка с подписан между Държавен фонд „Земеделие“ – разплащателна агенция и Община Крумовград Административен договор № BG06RDNP001-7.001-0035-C01 от 16.05.2019 год.за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от Мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1106322.9 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

Съгласно нормата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане обществена поръчка за строителство е с прогнозна стойност от 270 000 лв. без ДДС до 10 000 000 лв. без ДДС, Възложителят прилага реда за възлагане чрез публично състезание. В случая прогнозната стойност на обществената поръчка е 1 106 322.90 лв. без ДДС, т.е. попада в обхвата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се възложи чрез процедурата публично състезание. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на настоящото решение за откриване на процедурата. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – „Публично състезание”.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

29.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Себихан Керим Мехмед

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Крумовград