00145-2019-0108
Технически редакции | ||
29.07.2019 11:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2019 11:04 ч. : | 29/07/2019 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.07.2019 11:04 ч. : | 29/07/2019 10:59 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, Национален осигурителен институт, бул. Александър Стамболийски № 62-64, За: Диана Косева, България 1303, София, Тел.: 02 9261092, E-mail: Diana.Koseva@nssi.bg, Факс: 02 9261424
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://noi.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://tenders-public.nssi.bg/tp/hq.
Публичноправна организация
Друг: Управлява държавното обществено осигуряване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Проектиране и изпълнение на строителни и монтажни работи за преустройство и ремонт на сгради с цел смяна на предназначение, находящи се в собствен урегулиран поземлен имот в с. Минерални бани, област Хасково
Обществената поръчка включва в обхвата си следното:1. Изготвяне на инвестиционен проект 2. Изпълнителят на проекта (Изпълнителят) ще упражнява авторския надзор по време на строителството съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством експертите проектанти по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания към съответния експерт проектант. 3. Изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) – поетапно в съответствие с изготвения инвестиционен проект.Етап I: Преустройство на сгради №2 и №4, включително всички останали СМР в поземления имот (парцел), без тези за сгради №1 и №3. Забележка: В обхвата на изпълнение на предмета на настоящата ОП не се включва изпълнението на СМР, предвидени за Етап II -Преустройството на сгради №1 и №3. Подробно описание на дейностите и изискванията на възложителя са пососчени в Техн. спец.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в ЗОП като възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура (чл. 3, ал. 1 от ЗОП). Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на възлагане по обособени позиции, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строителството, както и възможни затруднения при изпълнение и постигане целите на проекта. И трите дейности са взаимосвързани в строителния процес. Изборът на изпълнител само на едната дейност би обезсмислило възлагането и изпълнението на другата дейност. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на инвестиционен проект, авторски надзор и изпълнение на строителство, проектното предложение, което ще направи проектантския му екип, ще бъде максимално съобразено с необходимия технически капацитет и ресурс за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя. Всичко това ще допринесе и за повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. Съгласно разпоредбата на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ, „Авторският надзор по време на строителството се осъществява от проектанта при условията и по реда, определени с наредбата по чл. 169, ал. 4, и въз основа на договор с възложителя. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория включително“. Това обстоятелство обуславя още веднъж невъзможността на Възложителя за разделяне на настоящата обществена поръчка на обособени позиции. Дейностите, свързани с упражняването на авторския надзор, по своето естество се явяват взаимосвързани, тъй като в своята цялост съставляват предмет на този вид услуга и за качественото им изпълнение е необходимо да бъдат изпълнявани комплексно от един изпълнител. В тази връзка, отделните дейности от обхвата на услугата са обективно неделими части от предмета на поръчката и възлагането им на повече от един изпълнител би довело до недобра координация и затруднения на Възложителя за навременното въвеждане на обекта в експлоатация. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за Възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането, както и от оскъпяването на отделните дейности. Възлагането на поръчката, без тя да бъде разделяна на обособени позиции, гарантира постигане на оптимален резултат. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции би било нецелесъобразно, тъй като това ще затрудни технически изпълнението й, поради необходимостта от координирането на работата на различни изпълнители за обособените позиции, което значително повишава риска за спорове свързани със спазване гаранционни условия по извършване на различни дейности на един и същ обект.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят прилага процедура публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП. С прилагането на публично състезание се цели постигане на максимална прозрачност и защита на обществения интерес.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за обжалване на решението е съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
29.07.2019 г.
VIII: Възложител
Калин Тодоров Рогачев
Главен секретар на НОИ, в качеството на упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от Закона за обществените поръчки, съгласно заповед № 1016-40-1079/24.10.2017 г. на Управителя на НОИ