00900-2019-0004
Технически редакции | ||
26.07.2019 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
26.07.2019 14:53 ч. : | 26/07/2019 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
26.07.2019 14:53 ч. : | 26/07/2019 14:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Аврен:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG331, Община Аврен, ул. Тодор Ноев № 8, За: Светла Димитрова - гл. специалист ОП, България 9135, с. Аврен, Тел.: 0895 770408, E-mail: zop@avren.bg, Факс: 05106 2208
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.avren.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): www.avren.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изграждане на физкултурен салон към СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в с. Синдел, община Аврен“
„Изграждане на физкултурен салон към СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в с. Синдел, община Аврен“ Сградата ще бъде двуетажна с плосък покрив и съдържа следните помещения: Първи (партерен) етаж на кота ±0,00 = 42,0 спрямо средна кота на прилежащия терен със застроена площ от 452,70 кв. м. В нея влизат: вход, предверия, WC / умивалня и душове, склад, спортна площадка, съблекални, аусгуст и стълбище. Втори етаж на кота ±3,00 спрямо средна кота на прилежащия терен със застроена площ от 79,95 кв. м. със следните помещения: предверия, WC/ умивалня и душове, съблекални, аусгуст и стълбище. Конструкцията на сградата да бъде монолитна, в съответствие с действащите правила и норми за проектиране. По външните стени се предвижда топлоизолация от фибран. Покрива е решен като плосък с топло и хидроизолация. Подовата настилка в спортната площадка е предвидена от дюшеме, а в останалите от мозайка, стените се боядисват с фасаген и покриват с фаянс (в мокрите помещения), таваните се боядисват с фасаген. Фасадните плоскости се третират с бяла пръскана мазилка. Дограмата се предвижда бяла „PVC” със стъклопакет.
НЕ
ДА
Обществената поръчка се финансира по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG06RDNP001-7.005-0010-C01 от 08.05.2019 г., сключен между Община Аврен и Държавен фонд „Земеделие“, по подмярка 7.2 “Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата от селските райони“ по „Програмата за развитие на селските райони за периода 2014г.-2020г.“, съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, за обект: „Изграждане на физкултурен салон към СУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в с. Синдел, община Аврен“
НЕ
Настоящата обществена поръчка не е разделена на обособени позиции, тъй като предметът на обществената поръчка е обективно неделим и не съдържа части, които поради естеството си биха могли да се възложат на по-вече от един изпълнител. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите дейности, множеството изисквания към тяхното реализиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и Възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност – съгл. чл.1 от ЗОП „Този закон определя условията и реда за възлагане на обществени поръчки за строителство, доставки или услуги и за провеждане на конкурси за проект от възложители с цел осигуряване на ефективност при разходването на: 1. публичните средства; 2. средствата, предоставяни от европейските фондове и програми;” в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на открита процедура, състезателен диалог и на процедурите по договаряне, безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. За нерегламентираните в настоящата документацията за участие условия по провеждането на процедурата, се прилагат разпоредбите на Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Процедурата за възлагане на обществената поръчка е основана на принципите на публичност и прозрачност, на свободна и лоялна конкуренция, на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, като дава възможност за участие на всички участници, отговарящи на изискванията на Възложителя, обективирани в настоящите указания и комплекса от документи, съставляващи документацията за участие в процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Общата прогнозна стойност на обществената поръчка е 453 145,75 лв. /словом: четиристотин петдесет и три хиляди сто четиридесет и пет лв. и 75 ст./ без ДДС или 543 774,90 лв. /словом: петстотин четиридесет и три хиляди седемстотин седемдесет и четири лв. и 90 ст./ с ДДС, в това число: а) обща прогнозна стойност на обществената поръчка, включваща всички разходи за качественото и срочно изпълнение на строително-монтажните работи, вкл. доставката и монтажа на изделия и съоръжения, в съответствие с техническите проекти и спецификации, в размер на 452 145,75 лв. (словом: четиристотин петдесет и две хиляди сто четиридесет и пет лв. и 75 ст.) без включен ДДС или 542 574,90 лв. (словом: петстотин четиридесет и две хиляди петстотин седемдесет и четири лв. и 90 ст.) с вкл. ДДС; б) одобрена финансова помощ за непредвидени разходи по Договор № BG06RDNP001-7.005-0010-C01 от 08.05.2019 г. в размер на 1000 лв. (словом: хиляда лв.) без включен ДДС или 1200 лв. (словом: хиляда и двеста лв.) с вкл. ДДС, които ще бъдат направени само при доказана необходимост. Съгласно легална дефиниция на § 1, т. 15 от Допълнителни разпоредби на Наредба № 12/25.07.2016 г. „Непредвидени разходи“ са разходи, възникнали в резултат на работи и/или обстоятелства, които не е могло да бъдат предвидени при първоначалното проектиране. Същите водят до увеличаване на количествата, заложени предварително в количествените сметки към проекта, и/или до нови строително-монтажни работи, за които са спазени условията за допустимост на разходите, предназначени за постигане на целите на проекта.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно Чл. 197 от ЗОП - (1) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП
26.07.2019 г.
VIII: Възложител
Емануил Младенов Манолов
Кмет на Община Аврен