Версия за печат

00193-2019-0018

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер ОП-205 от дата 25.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

BG411, Технически университет - София, бул. Св. Кл. Охридски, № 8, учебен блок 1, кабинет 1317 - Деловодство, За: Донка Симеонова - ююрисконсулт, отдел Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/232.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

“Извършване на строително-монтажни работи (СМР) с цел текущи и аварийни ремонти на учебните корпуси на ТУ – София“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката е “Извършване на строително-монтажни работи (СМР) с цел текущи и аварийни ремонти на учебните корпуси на ТУ – София“. Ремонтните строително - монтажни работи, които са предмет на поръчката, обхващат следните части: Архитектурно – строителна (АС), Водоснабдяване и канализация (ВиК), Електроинсталации (ЕЛ), Отопление, вентилация и климатизация (ОВК) и включват: - поддръжка и авариен ремонт на санитарни възли – частична облицовка с фаянс по стени и теракота по под, направа на мазилка и/или изкърпване по стени и тавани, бояджийски работи; - поддръжка и авариен ремонт на зали, кабинети и лаборатории - частична подмяна на подовата настилка, боядисване с латекс, блажно боядисване по дървена дограма (врати) и метални повърхности (радиатори и тръби), подмяна на фаянс; - поддръжка и авариен ремонт на коридори, фоайета и общи помещения - изкърпване на гипсова мазилка и/или гипсова шпакловка по стени и тавани, боядисване с латекс, блажно боядисване по стени и дограма, подмяна на настилки с теракот и гранитогрес; - поддръжка и авариен ремонт на дограма – подмяна на стъкла и стъклопакети; - поддръжка и авариен ремонт, отнасящи се до подмяна на водопроводни тръби за топла и студена вода, включително съединителни части на водопроводни инсталации, подмяна на канализационни тръби, подмяна на санитарен фаянс и арматура; - поддръжка и авариен ремонт на етажни ел.табла, ремонт на електроинсталации, профилактика и ремонт на трафопостове; - поддръжка и авариен ремонт на ОВК инсталации - подмяна на тръби, радиатори и арматура. - гаранционна отговорност за изпълнените строителни и монтажни работи. Изпълнителят осигурява авариен ремонт 24 часа в денонощие, включително в извънработно време, празнични и почивни дни.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предвид обстоятелството, че в обхвата на поръчката попада текущ и авариен ремонт, Възложителят приема за целесъобразно целият предмет на поръчката да бъде завършен от един изпълнител, респективно да не бъде разделян на отделни обособени позиции. Освен това разделянето на дейностите в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно. Неразделянето на обособени позиции не води до нарушаване на принципите на равнопоставеност, недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност, както и не би довело до необосновано предимство или необосновано ограничаване участието в процедурата на икономическите оператори.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 322909.17 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Провежда се ПУБЛИЧНО СЪСТЕЗАНИЕ. Максималната прогнозна стойност на настоящата обществена поръчка е в обхвата на стойностните прагове на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. Естеството на видовете дейности, предвидени за изпълнение са достатъчно точно и изчерпателно определени в техническите спецификации. Не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне - с обявление или без обявление и безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в ЗОП за публично състезание. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, както и обстоятелството, че прогнозната стойност на поръчката попада в приложното поле на чл.20, ал.2, т. 1 от ЗОП, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно Част шеста, Глава двадесет и седма, Раздел I от ЗОП. Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП за конкретната обществена поръчка жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП– срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

чл.-кор. проф.дтн Георги Славчев Михов

VIII.2) Длъжност

Ректор на Технически университет - София