Версия за печат

00502-2019-0009

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-436 от дата 23.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ № 1, За: инж.Светослав Стоянов, България 9010, Варна, Тел.: 052 978366, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Основен ремонт на зали и кабинети в Клиника по анестезиология и интензивно лечение, находяща се на трети етаж на основната сграда в блок 7 и блок 8 на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, ПИ с идентификатор 10135.2555.2641

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на основен ремонт чрез прегрупиране на отделните помещения на отредената площадка на третия етаж на основната сграда в блок 7 и блок 8 на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, Варна. Към момента на заснемане на съществуващата площадка, помещенията не отговарят на изискванията за здравни заведения. Остарялата база и условията не отговарят на съвременните изисквания за този род дейност, съгласно влезлите в действие Медицински стандарти и нормативи: амортизиран сграден фонд, амортизирана електрическа енсталация, амортизирана ВиК инсталация, липса на вентилация и газова инсталации. Конструкцията на сградата е смесена - тухлени носещи стени, монолитни стоманобетонни колони и пояси. Светлата височина на помещенията е 3,07 м. В помещенията за „Клиника по анестезиология и интензивно лечение“ е необходимо да се осигури минимална височина 2,7 м. С изготвения инвестиционен проект помещенията са така прегрупирани, че не нарушават конструкцията и фасадата на сградатада. Изпълнителят на обществената поръчка следва да извърши всички дейности, които са свързани с преустройствато и прегрупирането на помещенията, съгласно Техническата спецификация, а именно: •Изпълнение на строително-монтажните работи, предвидени в инвестиционния проект за обекта, Техническата спецификация и заповедите в Заповедната книга; •Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническата спецификация и инвестиционния проект строителни материали, включително оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.; •Извършване при необходимост на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на поздемни и надземни мрежи и съоръжения; •Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултата на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на българското законодателство; •Съставяне на строителни книжа; •Изготвяне на екзекутивна документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от строежа, която се отклонява от Инвестиционния проект; •Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; •Отстраняване за своя сметка на дефекти, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; •Отстраняване на дефекти, констатирани през периода на договорените гаранционни срокове; •Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на Възложителя. Видовете и прогнозните количества СМР са посочени в Техническата спецификация към документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не се разделя на обособени позиции. Мотиви: Отделянето на отделните дейности от предмета на поръчката в самостоятелно обособени позиции не е целесъобразно. При откриването на процедурата възложителят взема под внимание и хипотезата, че е възможно нейното приключване без определяне на изпълнители за всички дейности, включени в предмета на поръчката, в случай че те бъдат обособени в отделни позиции, което би довело до прекратяване на процедурата. Не се допуска представяне на варианти в офертата.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 825000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предметът на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и прогнозната стойност. Не са налице условия за провеждане на пряко договаряне с определени лица. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл. 18, ал.1, 12 ЗОП, а именно - публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 825000 лв. без ДДС,съотв.990000 лв. с ДДС,с вкл.20% разходи за допъл.дейност.Посочената цена представялва макс.допуст.стойност на договора за обществ.поръчка,като Възложителят се лимитира с нея,но не се задължава да я изразходва напълно. Посочените в Техн.спецификация и КС количества СМР са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възм. е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на кол-вата и/или изпълнението на нови дейн.,невключени в КС,които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени,но при изпълнение на дейностите са обективно необх.за изпълнение предмета на поръчката.Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности,необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности,невключени в КС.Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер на до 20% от предложената от участника обща стойност с ДДС,формирана съгласно количествено-стойностна сметка (КСС),която не може да надхвърля 137500 лв.без ДДС,съответно 165000 лв. с ДДС.Общата прогнозна стойност на поръчката с включени 20% разходи за допълнителни дейности,не може да надвишава 825000лв. без ДДС, съответно 990000 лв.с ДДС.Предложените от участниците единични цени трябва да включват всички разходи за изпълнение на поръчката: за подготовка на строителната площадка(вкл. изискуемите съпътстващи док. в съотв. с проекта за орг. и изп. на строителството),за труд,материали,механизация,печалба, доставка,складиране,управление и вс. др. фактори, които влияят върху образуването на тези цени, вкл. и за поддържането на обекта по време на СМР и в норм. определения гаранционен срок. Плащането ще се извърши по банков път, както следва: а. Авансово плащане в размер на 20% от цената с ДДС за изпълнение на поръчката в срок до 10 раб. дни след подписване на протокол за предаване на обекта от възложителя на изпълнителя,предоставяне от изпълнителя на възложителя на фактура, както и гаранция,обезпечаваща авансовото плащане в пълния размер на авансовото плащане. б. Възложителят може да изплаща уговореното по договора възнаграждение на етапи при реализирани СМР на стойност не по-малка от 150000 лв. без ДДС,а ако е искан и платен аванс-само след усвояването му,с/у представени протокол/и за приемане на извършени СМР,доказващи кол-вото на действително извършени СМР,съставени в процеса на изпълнение на договора, придружени с подробни Количествено-стойностни сметки за отчитаните дейности и при необходимост от екзекутивни чертежи - инсталации,схеми и др.,и подписани от представител/и на възложителя,представител/и на изпълнителя,Консултанта,упражняващ строителен надзор и ориг.фактура,издадена от изпълнителя след одобряването на посочените по-горе протоколи. в. Възложителят извършва доплащане до 95% от дължимото възнаграждение за възложените и извършени дейности по доказани действителни количества и по договорените единични цени,платимо в срок до 60 календ.дни от представяне на подписан от страна на представител/и на възложителя,представител/и на изпълнителя,извършващите строителен надзор и авторски надзор протокол за приемане на извършени СМР (Конст.акт приложение №15 съгласно Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството),протокол по чл.31 от проекта на договор,както и др.документи,изискуеми,съгласно действащата норм.уредба и ориг.фактура,която се издава от изпълнителя след одобряването на посочените по-горе протоколи. г. Възложителят извършва оконч.плащане до 100% от дълж.възнаграждение за възложените и извършени дейности по доказани действителни кол-ва и по опред.единични цени,въз основа на издадена фактура в срок до 60 кал.дни след въвеждането на обекта в експлоатация. Сумата от авансовото, междинните и окончателното плащания не може да надвишава цената за изпълнение на договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

23.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

проф. д-р Валентин Любомиров Игнатов, д.м.

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна