00064-2019-0005
Технически редакции | ||
23.07.2019 10:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.07.2019 10:53 ч. : | 23/07/2019 10:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.07.2019 10:53 ч. : | 23/07/2019 10:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Чепеларе:
Решение за откриване на процедура
8. Инженерство, профил Геозащитни дейности
І: Възложител
Публичен
BG424, Община Чепеларе, ул. Беломорска 44Б, За: Евгени Паунов, България 4850, Чепеларе, Тел.: 0305 18280, E-mail: mail@chepelare.bg, Факс: 0305 18279
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.chepelare.org.
Адрес на профила на купувача (URL): https://chepelare.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=fmMSKeKkhcs%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за извършване на СМР на Обект: „Активизирани срутищни процеси на път SML 1314 /II-86 Хвойна – Чепеларе/ - мест. „Чудните мостове“ при км 8+750, с. Забърдо, община Чепеларе“
Срутищният участък на път SML 1314 /II-86 Хвойна – Чепеларе/ – мест. „Чудните мостове“ при км 8+750, с. Забърдо, община Чепеларе“ е част от пътя, с дължина 120 m’. Предвидено е изпълнение на трайно укрепване на разглеждания откос посредством непрекъснато анкериране на ската по цялата му дължина и височина (анкери тип 1?2, Граф. приложение 2.1 към обяснителната записка по част Конструктивна). Проектното решение включва в себе си монтаж на високоякостна укрепителна мрежа която е непрекъснато анкерирана. Преди да се пристъпи към сондиране на отворите за анкерите и полагането на мрежите върху откоса, трябва да се почисти ската от скални и почвени тела, видимо в равновесно състояние.
НЕ
НЕ
НЕ
Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е, че дейностите ще бъдат извършвани на територията на един обект. При изпълнение на строителството всички видове строително-монтажни дейности по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като разделянето и възлагането на различни изпълнители на предмета на поръчката ще затрудни качественото и навременно изпълнение поради необходимостта от организация на строителството на няколко места. Механичното разделяне на поръчката на обособени позиции не би могло да бъде мотивирано, нито от гледна точка на спецификата на дейностите, нито от гледна точка на различни обекти. Никоя от дейностите, предмет на обществената поръчка, не би могла да се отдели така, че да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и фактът, че ще се генерира документооборот (актове и протоколи съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. С оглед на горепосоченото Възложителят е преценил, че с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез процедура – публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, във връзка с чл. 20 ал. 2 т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на строителството от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 9 от ЗОП. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 270 000 до 10 000 000 лв. Прогнозната стойност на настоящата поръчката е в размер на 615 000 лв. без ДДС. Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал.1, т.12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2 от ЗОП, поради прогнозната стойност на поръчката, която е под 10 000 000 лева. Провеждането на този вид процедура осигурява публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства на общината. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Настоящото Решение подлежи на обжалване пред КЗК в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
23.07.2019 г.
VIII: Възложител
Славка Василева Чакърова
Кмет на Община Чепеларе