Версия за печат

00656-2019-0003

BG-село Гърмен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 11 от дата 12.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024752

BG413, Община Гърмен, ул. Първа 35, За: Селвие Пендева - юрисконсулт в ОбА Гърмен, България 2960, село Гърмен, Тел.: 07523 2040, E-mail: obs_garmen@bitex.bg, Факс: 07523 3179

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.garmen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://garmen.imeon.bg:4443/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на инженеринг – изготвяне на инвестиционни проекти, строителство и упражняване на авторски надзор“ на обекти/строежи в обхвата на строителство с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на улици в селата Скребатно, Осиково, Ореше, Крушево и Долно Дряново“.

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е „Изпълнение на инженеринг – изготвяне на инвестиционни проекти, строителство и упражняване на авторски надзор“ на обекти/строежи в обхвата на строителство с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на улици в селата Скребатно, Осиково, Ореше, Крушево и Долно Дряново“. Улиците предвидени да се изпълнят са както следва: • Село Скребатно - улици между о.т.16-66 и 35-19 – с обща дължина 200м и средна широчина 6,0м; • Село Осиково - улици между о.т.33-32 и 42-65а - с дължини съответно 30 м и 240м и средна широчина 8,0м; • Село Ореше- улици между о.т.7-30 и 5-91 – с обща дължина 230м и средна широчина 5,0м; • Село Крушево - улицили между о.т.37-41,11-27 и 3-6- с обща дължина 340м и средна широчина 5,0м; • Село Долно Дряново - Улици между о.т.28-40,11-9-4,59-60-61-77 и 57-46-48 - с обща дължина 400м и средна широчина 6,0м; Обектите са четвърта категория строеж, съгласно чл.137, ал.1, т. 4, буква „а“ от Закона за устройство на територията и чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Дейности включени в предмета на поръчката 1. Изготвяне на инвестиционен проект във фаза „работен“, включително необходимите работни детайли за обектите предмет на поръчката. 2. Упражняване на авторски надзор. 3. Изпълнение на СМР Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) за обектите се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от Закон за устройство на територията (ЗУТ) и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Възложителят счита, че не е целесъобразно разделянато на настоящата поръчка на обособени позиции. Разделянето на дейността в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението и лошо качество. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 302333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Условията и редът за възлагане на обществени поръчки, определени в ЗОП, се прилагат задължително от публичните възложители по ЗОП при възлагане на обществени поръчки за строителство. Естеството на предмета на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Прогнозната стойност на обществената поръчка е в праговете, определени с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП и не са налице основания за провеждане на процедура на пряко договаряне. Целта e да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за възложителя условия, като от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от бюджета на Общината.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби могат да се подават в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 , съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

12.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Минка Сабриева Капитанова

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Гърмен