Версия за печат

00502-2019-0008

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-395 от дата 08.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ № 1, За: инж.Светослав Стоянов, България 9010, Варна, Тел.: 052 978366, E-mail: officeub@mail.bg, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Основен ремонт на болнични стаи и кабинети в Клиника по неврохирургия, находяща се на девети етаж, източно крило в основната сграда на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, гр. Варна с идентификатор 10135.255.2641

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на основен ремонт чрез прегрупиране на отделни помещения на отредената площадка на деветия етаж на основната сграда на УМБАЛ „Св.Марина“ ЕАД,Варна.Към момента на заснемане на съществуващата площадка,помещенията не отговарят на изискванията за здравни заведения.Остарялата база и условията не отговарят на съвременните изисквания за този род дейност, съгласно влезлите в действие Медицински стандарти и нормативи: амортизиран сграден фонд,амортизирана ел.инсталация,амортизирана ВиК инсталация,липса на вентилация и газова инсталации.Конструкцията на сградата е смесена–тухлени носещи стени,монолитни стоманобетонни колони и пояси.Светлата височина на помещенията е 3,07м.В помещенията за „Клиника по неврохирургия“ е необх.да се осигури мин.височина 2,7м. С изготвения инвестиционен проект помещенията са така прегрупирани,че да се запази сградния фонд,без нарушаване на фасадата и вътрешните носещи и преградни стени.Изпълнителят на обществената поръчка следва да извърши всички дейности, които са свързани с преустройството и прегрупирането на помещенията,съгласно Техническата спецификация към документацията. •Изпълнение на строително- монтажните работи, предвидени в инвестиционния проект за обекта, Техническата спецификация и заповедите в Заповедната книга; •Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническата спецификация и инвестиционния проект строителни материали, вкл. оборудване, съоръжения, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.; •Извършване при необходимост на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; •Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултата на осъществяване на дейностите по изпълнение на предмета на обществената поръчка, в съответствие с изискванията на българското законодателство; •Съставяне на строителни книжа; •Изготвяне на екзекутивна документация на Строежа за всяка СМР, съставляваща част от строежа, която се отклонява от Инвестиционния проект; •Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; •Отстраняване за своя сметка на дефекти, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация; •Отстраняване на дефекти, констатирани през периода на договорените гаранционни срокове; •Всички други дейности, които са необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа, освен ако договорът или българското законодателство не ги възлагат изрично в задължение на Възложителя. Видовете и прогнозните количества СМР са посочени в Техническата спецификация към документацията.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка не се разделя на обособени позиции. Мотиви: Отделянето на отделните дейности от предмета на поръчката в самостоятелно обособени позиции не е целесъобразно. При откриването на процедурата възложителят взема под внимание и хипотезата, че е възможно нейното приключване без определяне на изпълнители за всички дейности, включени в предмета на поръчката, в случай че те бъдат обособени в отделни позиции, което би довело до прекратяване на процедурата. Не се допуска представяне на варианти в офертата.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 333333.33 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предметът на поръчката позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации и прогнозната стойност. Не са налице условия за провеждане на пряко договаряне с определени лица. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага по реда на чл. 18, ал.1, 12 ЗОП, а именно - публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълн.предмета на поръчката е в разм.на 333333,33лв. без ДДС,с вкл. 18% разходи за допълн.дейност.Посоч.цена представялва максим.допуст.стойност на договора за ОП,като Възлож.се лимитира с нея,но не се задължава да я изразходва напълно.Посочените в Тех.спецификация и КС колич.СМР са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците.Възможно е в хода на изпълн.на поръчката да възникне необход.от промяна на количествата и/или изпълн.на нови дейности,невключени в КС,които към момента на откриване на проц.не са могли да бъдат предвидени,но при изпълнение на дейностите са обективно необх.за изпълнение предмета на поръчката.Възлож.си запазва правото да възлага допълн.дейности,необх.от които е възникнала в хода на изпълн.на поръчката и представлява увеличение на предвид.в КС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности,невключени в КС.Разходът по тези допълн.дейности ще е в размер на до 18% от предлож.от участника обща стойност ,формирана съгласно КСС,която не може да надхвърля 50847.45 лв.с ДДС. Общата прог.стойност на поръчката с включени 18% разходи за доп.дейности,не може да надвишава 333333.33 лв.Предлож.от участниците един.цени трябва да включ.вс.разходи за изпълн.на поръчката:за подготовка на строит.площадка,за труд, материали,механизация,печалба,доставка,складиране,управление и вс.др.фактори,които влияят върху образуването на тези цени,включително и за поддържането на обекта по време на СМР и в нормативно определения гаранционен срок.Възлож.ще използва собств.приходи за извършване на дължимите плащания по сключ.договор.Плащането ще се извърши по банк.път,както следва:а.Авансово плащане в размер на 20% от цената с ДДС за изпълнение на поръчкат в ср.до 10 раб.дни след подписване на протокол за предаване на обекта от възложителя на изпълнителя,представяне от изпълнителя на възложителя на фактура,както и гаранция,обезпечаваща авансовото плащане в пълен размер на авансовото плащане. б.Възлож.може да изплаща уговор.по договора възнаграждение на етапи при реализирани СМР на стойност не по-малка от 100000лв. без ДДС,а ако е искан и платен аванс-само след усвояването му,с/у представен протокол за приемане на извършени СМР,доказващи количеството на действително извършени СМР,съставени в процеса на изпълн.на договора,придружени с подробни КСС за отчитаните дейности и при необх.от екзекутивни чертежи-инсталации,схеми и др.,и подписани от представител на възложителя,представител на изпълнителя,Консултанта,упражняващ строителен надзор и оригинална фактура,издадена от изпълн.след одобряването на посоч.по-горе протоколи.Възлож.извършва доплащане до 95% от дължимото възнаграждение за възложени и извършени дейности по доказани действителни количества и по договорени единични цени,платимо в ср.до 60 кал.дни от представяне на подписан от страна на представител на възложителя,представител на изпълнителя,извършващите строит.надзор и автор.надзор протокол за приемане на извършени СМР(Конст.акт приложение №15 съгласно Нар.№3 за съст.на актове и протоколи по време на строит.),протокол по чл.31 от проекта на договор,както и др.документи,изискуеми,съгл.действ.норм.уредба и оригинална фактура,която се издава от изпълнителя след одобряването на посочените по-горе протоколи.Възложителя извършва окончателно плащане до 100% от дължимото възнаграждение за възложените и извършени дейности по доказани действителни количества и по определените единични цени,въз основа на издадена фактура в срок до 60 кал.дни след въвеждането на обекта в експлоатация.Сумата от авансовото,междинните и окончателното плащания не може да надвишава цената за изпълнение на договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Марта Александрова Дракова

VIII.2) Длъжност

Директор „Икономически дейности“, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 ЗОП, съгласно Заповед № Р-355 от 11.05.2016 г. на Изпълнителния директор на УМБАЛ „Света марина“ ЕАД