Версия за печат

00543-2019-0002

BG-Сухиндол:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер РД-02-06-183 от дата 04.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133997

BG321, Община Сухиндол, Република България, Област Велико Търново, Община Сухиндол, ул.Росица №106, За: Пламен Димитров Чернев - кмет на община Сухиндол, България 5240, Сухиндол, Тел.: 06136 2912, E-mail: obsuhindol@abv.bg, Факс: 00000 0000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.suhindol.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Suhindol.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„АВАРИЙНО УКРЕПВАНЕ И КОРЕКЦИЯ НА ОТВОДНИТЕЛЕН КАНАЛ, ОБЩИНА СУХИНДОЛ, ОБЛАСТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е „АВАРИЙНО УКРЕПВАНЕ И КОРЕКЦИЯ НА ОТВОДНИТЕЛЕН КАНАЛ, ОБЩИНА СУХИНДОЛ, ОБЛАСТ ВЕЛИКО ТЪРНОВО”.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение на поръчката дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 639958.5 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

За обекта са налице пазарно проучване и техническа документация, което позволява достатъчно точно да се определи прогнозната стойност и предметът на обществената поръчка. Въз основа на техническата документация и пазарното проучване е определена прогнозна стойност на обществената поръчка, а именно: 639 958,50 ( шестотин тридесет и девет хиляди деветстотин петдесет и осем лева и петдесет стотинки) лева без ДДС. Като взехме в предвид, че прогнозната стойност на поръчката, в това число възложеното през изминалата година и планираното през настоящата бюджетна година строителство, е под праговете на чл. 20, ал. 2, т. 1, от Закона за обществените поръчки, и че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, поради което не са налице условията и предпоставките за провеждане на специфични процедури, считаме че обществената поръчка следва да бъде възложена по реда на Закона за обществените поръчки, чрез процедура „Открита процедура”.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 и сл. от Закона за обществените поръчки

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

04.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пламен Димитров Чернев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Сухиндол