Версия за печат

00064-2019-0004

BG-Чепеларе:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер О-ПС-1 от дата 01.07.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615164

BG424, Община Чепеларе, ул. Беломорска 44Б, За: Евгени Паунов, България 4850, Чепеларе, Тел.: 0359 30518280, E-mail: mail@chepelare.bg, Факс: 0359 30518279

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.chepelare.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://chepelare.org/op/default.php?.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Изпълнение на СМР за строеж: Преодоляване на последиците от вредното въздействие на водите - укрепване на улица в с.Острица (преди магазина на селото), община Чепеларе „

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Съгласно, изготвения за строежа/обекта, инвестиционен проект ще се изпълнят Строителни и Монтажни Работи по част: Пътна, което включва и СМР по част Конструктивна, в едно с всички необходими и изискуеми съпътстващи ги дейности по създаване на ВОД, Безопасност и Здраве, пожарна безопасност, опазване на околната среда и управление на строителните отпадъци. Предмет на строителството е изпълнение на строеж: Преодоляване на последиците от вредното въздействие на водите - укрепване на улица в с.Острица (преди магазина на селото), община Чепеларе . Територията, предмет на интервенция от строителството, съставлява улица в с. Острица, общ. Чепеларе, която е част от общински път SML-3320/Богутево-Острица-Лилеково и е разположена в населеното място – преди магазина на селото. Работите, предмет на строителството, включват : изпълнение на подпорна стена(ПС) с разтоварваща конзола за укрепване и спиране свличането на съществуващата улица; възстановяване на носещата конструкция на улицата; възстановителни работи по направа на нова трайна улична настилка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В съответствие с чл. 46, ал. 1 от ЗОП, Възложителят е преценил възможността за разделянето на обществената поръчка на обособени позиции. Съгласно § 29 от ДР на ЗОП, „обособена позиция" е такава част от предмета на обществената поръчка, която въпреки че може да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка, е систематично свързана с другите позиции от предмета на обществената поръчка. След обстойна и внимателна преценка е установено, че настоящата обществена поръчка се отнася до изпълнението на СМР, като обектът на строителство е само един. Всички видове строително-монтажни дейности по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като разделянето и възлагането на различни изпълнители на предмета на поръчката ще затрудни качественото и бързо изпълнение поради необходимостта от организация на строителството на няколко места. Механичното разделяне на поръчката на обособени позиции не би могло да бъде мотивирано, нито от гледна точка на спецификата на дейностите, нито от гледна точка на различни обекти. Никоя от дейностите, предмет на обществената поръчка, не би могла да се отдели така, че да бъде самостоятелен предмет на обществена поръчка. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност участниците, респ. бъдещият изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и фактът, че ще се генерира документооборот (актове и протоколи съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. С оглед на горепосоченото Възложителят е преценил, че с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 116393.17 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Определяща по отношение на конкретния ред за възлагане на обществената поръчка е нейната прогнозна стойност, поради което и вида на настоящата процедура е определен именно при спазване на посочените, приложими законови разпоредби. Основавайки се на съответните нормативни изисквания, на посочения максимално допустим разполагаем финансов ресурс за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, отчитайки едновременно с това и вече възложените (в процес на възлагане) в рамките на период от 12 календарни месеца други поръчки с идентичен или сходен предмет, безспорно за Възложителя е, че приложимият ред за възлагане е този, регламентиран в разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, съобразно която, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е в стойностните граници от 270 000 лв. (двеста и седемдесет хиляди лева) до 10 000 000 лв. (десет милиона лева), без вкл. ДДС, възлагането следва да се извърши по предвидения формален ред на Публичното състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, предл. второ от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП срокът е 10-дневен, считано от изтичането на срока по чл. 179 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) - срещу настоящото решение (решението за откриване на процедурата).

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

01.07.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

СЛАВКА ВАСИЛЕВА ЧАКЪРОВА

VIII.2) Длъжност

КМЕТ НА ОБЩИНА ЧЕПЕЛАРЕ