Версия за печат

00536-2019-0006

BG-Стара Загора:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

47. Медицина


Решение номер РД-10-483 от дата 21.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 123535874

BG344, УМБАЛ Проф. д-р Стоян Киркович АД, ул. Ген. Столетов 2, За: Силвина Христозова, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 605443, E-mail: mbalad_sz_zop@mail.bg, Факс: 042 601125

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.umbal.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://umbal-kirkovich.org/rekonstrukciq-energiina2019/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Реконструкция на енергийната система в УМБАЛ „Проф. Д-р Стоян Киркович" АД гр. Стара Загора - Основен ремонт на отоплителна инсталация -първи етап – частично – ІІ част

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Реконструкция на енергийната система в УМБАЛ „Проф. Д-р Стоян Киркович" АД гр. Стара Загора - Основен ремонт на отоплителна инсталация -първи етап – частично – ІІ част. УМБАЛ „Проф. д-р Стоян Киркович” АД е лечебно заведение за болнична помощ. Структурата е изградена от 5 корпуса, които са построени по различно време: блокове „А“, „Б“, „Д“ и „Е“ са построени през 1979г., а блок „В“ е достроен и пуснат в експлоатация през 1993г. Тези пет корпуса са свързани помежду си и образуват болничния комплекс. С приключила обществена поръчка – събиране на оферти с обява, Възложителят е избрал изпълнител и е сключил договор за създаване на работен инвестиционен проект за ремонт и доизграждане на отоплителна инсталация на УМБАЛ "Проф. Д-р Стоян Киркович" АД гр. Стара Загора“. Проектът е изготвен по части: АС, СК, ЕЛ, КИП и А, ВиК, Газоснабдяване; ОВК, Геодезия – външен газопровод, Пожарна безопасност, План за безопасност и здраве, ведно с обяснителни записки и количествени сметки към всяка част. Възложителят е извършил и СМР по част „ГАЗ“ – първи етап, част „Архитектура“ – първи етап и част „СК“ – първи етап, както и частично изпълнение на първи етап на част „ОВК- Водна инсталация – отопление-връзка с абонатни бл. А, Б, В, Д, Е и клиника Педиатрия“ - доставка и монтаж на омекотителна инсталация и два водогрейни котли, комплект с присъединителни, свързващи и монтажни елементи. С настоящата обществена поръчка Възложителят цели да бъде завършен окончателно първият етап на инвестиционния проект чрез извършване на СМР по приложените към настоящата документация като техническа спецификация Количествена сметка /КС/. Финансовият ресурс, определен от възложителя за настоящата процедура е в размер на 310 617.41 лева без ДДС, с включена в този финансов ресурс стойност на непредвидени работи само за част ОВК в размер на 10%. Предложените от участниците цени не трябва да надвишават посочения финансов ресурс.Възложителят указва, че договор с избрания изпълнител ще се сключи при условията на чл. 114 от ЗОП – договор под условие. Изпълнението на поръчката включва извършване на СМР, описани в техническата спецификация към документацията – Количествени сметки и проект, представляващи техн. Спецификация, неразделна част от документацията. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договор в размер на 5% от общата максимална стойност на договора.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Показателите за оценка на офертите:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето напоръчката в отделни обособени позиции би довело до значителни затруднения в изпълнението. Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 310617.41 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Възложителят указва, че договор с избрания изпълнител ще се сключи при условията на чл. 114 от ЗОП – договор под условие. Участникът, избран за изпълнител следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договор в размер на 5% от общата максимална стойност на договора.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал. 1 от ЗОП Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичане на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване и/или решението за промяна; 2. получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лицата в процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

21.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

ПРОФ.Д-Р ЙОВЧО ПЕТКОВ ЙОВЧЕВ, ДМ

VIII.2) Длъжност

ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР