Версия за печат

00369-2019-0007

BG-Луковит:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 240 от дата 17.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291602

BG315, Община Луковит, ул. Възраждане № 73, За: глб. експерт ППОП А.Цветанова, България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.op.lukovit.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/231-.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, строителство и авторски надзор ЗА ОБЕКТ: „Реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на спортна зала „Христо Ботев“, находяща се в УПИ I - 981, кв. 25, гр. Луковит, община Луковит с идентификатор №44327.502.981 по КК на гр. Луковит““

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Основните видове дейности, включени в предмета на поръчката: 4.1. Дейност № 1 - Разработване на работен проект по : ЧАСТ „АРХИТЕКТУРА”; ЧАСТ „КОНСТРУКЦИИ”; ЧАСТ „ВиК”; ЧАСТ „ЕЛЕКТРИЧЕСКА”; ЧАСТ „ОТОПЛЕНИЕ И ВЕНТИЛАЦИЯ И ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ”; ЧАСТ „ПБЗ“; ЧАСТ „ПУСО“; ЧАСТ „ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ“; • Обяснителни записки и текстови части в .doc формат; • Изчисления в .pdf формат; • Подробни количествени и количествено-стойностни сметки по всяка част в .xls формат; • Чертежи и графични части в .dwg формат; 4.2. Дейност № 2 - - Изпълнение на СМР: • Полагане на външна топлоизолация на фасади и покриви или под покривната конструкция след преценяване целесъобразността и съгласуване с възложителя и съобразено с параметрите заложени изготвеното детайлно енергийно обследване на сградата; • Подмяна на стара дървена или метална дограма с нова отговаряща на изискванията и параметрите заложени в детайлното енергийно обследване на сградата; • Ремонт или подмяна на покривното отводняване на сградата; • Вътрешно ремонтни работи, необходими за възстановяване на експлоатационната годност на сградата; Дейност №3 – Авторски надзор.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обекта на поръчката попада в Приложение № 1 към чл.3, ал.1, т.1, буква „а“ от ЗОП, 45212290-5 – Ремонт и поддръжане на спортни строителни съоръжения. Съгласно чл. 46, ал. 1 изречение второ от ЗОП Възложителят не разделя поръчката на обособени позиции, тъй като счита за целесъобразно и съответстващо на интересите му цялостното изпълнение на поръчката да се изпълнява от един изпълнител. Настоящата поръчка е за инженеринг - т.е.проектирането и изпълнението на строителството (в т.ч. и упражняването на авторския надзор) ще се възлагат с един договор, на един изпълнител. Целта е да се осигури бързина и оптимална съгласуваност при изпълнение на проектирането и строителството, тъй като при инженеринга се спестява време, като не се провеждат отделни процедури за избор на проектант за изработване на инвестиционния проект и за упражняване на авторски надзор по време на строителството, и за избор на строител, което е от изключителна важност. Технологично предвидените за изпълнени дейности се изпълняват на един строеж. Евентуално разделяне изпълнението на строително-монтажни работи по реконструкция, модернизация и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сградата на спортна зала „Христо Ботев“ в отделни обособени позиции би довело до опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би могло да доведе до различно начало на изпълнението на отделните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнение на строителството и разделяне на отговорностите по договора.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 824860 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т.1 от ЗОП, публичните възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 от ЗОП, когато обществените поръчки за строителство имат прогнозна стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв.. Предвид обстоятелството, че общата прогнозна стойност на поръчката е 824 860.56 (осемстотин двадесет и четири хиляди осемстотин и шестдесет лева и петдесет и шест стотинки) без ДДС, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Обектът е четвърта категория строежи, съгласно чл. 8, ал.2, т.3 от Наредба № 1 /30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи по чл.137, ал.1, т.4, б.“б“ от ЗУТ, съответно І-ва група, четвърта категория по чл.5,ал.6, т.1.4.1 от „Правилник за реда за вписване и подене на Централния професионален регистър на строителя“. В съответствие с чл. 114 от ЗОП договорите ще бъдат сключени под условие. Изпълнението на настоящият договор ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проектите, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проектите няма да бъде осигурено или ще бъде осигурено частично финансиране на проектите, да прекрати договорите без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи, като на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се възстановява внесената гаранция за изпълнение в пълен размер При осигурено частично финансиране Възложителят си запазва правото да изпрати уведомление за изпълнението само на дейностите по вид и количество, за които има осигурено финансиране. В този случай при съгласие страните сключват анекс на основание чл.116, ал.1 т.1 от ЗОП. При несъгласие на Изпълнителя, той има правото да прекрати договора едностранно. Срокът на изпълнение - 300 (триста) календарни дни от датата на сключване на договора) или до изчерпване на финансовия ресурс на възложителя, което от двете събития настъпи по-рано.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация, съгл. чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иван Димитров Грънчаров

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Луковит