00450-2019-0011
Технически редакции | ||
10.06.2019 11:36 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
10.06.2019 11:34 ч. : | 10/06/2019 10:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.06.2019 11:34 ч. : | 10/06/2019 10:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Нови пазар:
Решение за откриване на процедура
6. ВиК инженерство
І: Възложител
Публичен
BG333, Община Нови пазар, община Нови пазар, ул. Васил Левски №3, За: Боряна Кирякова, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 95530
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.novipazar.acstre.com/..
Адрес на профила на купувача (URL): https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=5YGUWzkbtQs%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Инженеринг – проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект „Подмяна на водопровод, изграждане на дъждоприемна канализация, отводнителна канавка, тротоар и полагане на асфалтова настилка по улица „Чавдар Войвода“ с. Памукчи, Община Нови пазар““
Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, изпълнение на строително-монтажни работи и упражняване на авторски надзор на обект: „Подмяна на водопровод, изграждане на дъждоприемна канализация, отводнителна канавка, тротоар и полагане на асфалтова настилка по улица „Чавдар Войвода“ с. Памукчи, Община Нови пазар“ в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането ще се извърши еднофазно – „Технически проект“ в следните части: Част „Геодезия”; Част „Пътна“; Част „Водоснабдителна“; Част „Канализационна“; Част: „Временна организация на движението по време на строителството”; Част „План за безопасност и здраве”; Част: „План за пожарна безопасност”; Част: „План за управление на строителните отпадъци“ ; Част: „Проектно-сметна документация; Техническият проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати. ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР - Основно се предвижда изпълнението на: Строително-монтажни работи по подмяна на водопровод, по улица „Чавдар Войвода“; Строително-монтажни работи по изграждане на дъждоприемна канализация, по улица „Чавдар Войвода“; Строително-монтажни работи по изграждане на отводнителна канавка, по улица „Чавдар Войвода“; Строително-монтажни работи по изграждане на тротоар, по улица „Чавдар Войвода“; Строително-монтажни работи по полагане на уличната настилка (асфалтова), по улица „Чавдар Войвода“; ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
ДА
1
1
1
НЕ
НЕ
Настоящата поръчка е за инженеринг - т.е. проектирането и изпълнението на строителството се възлагат с един договор, на един изпълнител. Целта е да се осигури бързина при изпълнението на строителството, тъй като при инженеринга се спестява време като не се провеждат отделни процедури за избор на проектант и за избор на строител. Поръчката включва един обект и поради технически и икономически причини, както и без да се затруднява техническото изпълнение, не може да бъде разделен на самостоятелни обекти, които да бъдат предмет на самостоятелни договори за обществени поръчки, съответно да бъдат предмет на отделни обособени позиции. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на различните обособени позиции, а оттам и до възможни разминавания при изпълнението, евентуална невъзможност за едновременно изпълнение и съответно необосновано отлагане на изпълнението на строителството и разделяне на отговорностите по договора. Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции в конкретния случай би било крайно нецелесъобразно и би причинило значително забавяне и трудности за възложителя при организирането и провеждането на процедурата, което ще отложи във времето определянето на изпълнител.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 223 500.00 лв. (двеста двадесет и три хиляди и петстотин лева) без вкл. ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства предоставени на община Нови пазар от централния бюджет за 2018 г., на основание чл.1, т. 55 от Постановление № 315 от 19.12.2018 г. на Министерски съвет за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2018 г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.
10.06.2019 г.
VIII: Възложител
Ивайло Стоянов Камаджиев
Кмет на община Нови пазар