Версия за печат

00237-2019-0002

BG-Аксаково:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 366 от дата 07.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

BG331, Община Аксаково, ул. Г. Петлешев, №58б, За: Ирина Добрева, България 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://192.168.3.221/proc/ZopView.aspx?DosieID=263.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране, авторски надзор и изпълнение СМР на обект: „Основен ремонт, реконструкция, преустройство и промяна предназначението на част от съществуващата сграда за „общ. обслужване“ в УПИ XIІІ „ за търговия и общ. хранене“, кв. 49 по плана на с. Л. Каравелово“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Целта е да се смени предназначението на съществуващата сграда в УПИ XIII „за търговия и обществено хранене“, кв.49 по плана на с. Любен Каравелово в „общ. обслужване“, да се приведе към съвременните изисквания за енергийна ефективност на обществените сгради и да се осигурят по-добри условия за експлоатация. Предвижда се да се извършат следните основни дейности: 1. Част Архитектура: Подмяна старата дограма с нова PVC и алуминиева съгласно техническия проект; Демонтаж на покривни изолации и полагане на нови; Възстановяване на мазилка по фасади; Прилагане мерки за енергийна ефективност; Вътрешен ремонт на помещения; 2. Прилагане на мерки за достъпна средата за хора с уврежания ; 3.Част ВиК: Изграждане на ново водопроводно отклонение и водомерна шахта; Изграждане на черпателна яма за отвеждане на отпадните води; Изграждане на нова вътрешна ВиК инсталация; 4.Част: ЕЛЕКТРО: Вътрешно ел захранване и ел.табла; Мълниезащитна инсталация; Заземителна инсталация; 5. Вертикална планировка и озеленяване на околното пространство. Проектирането ще се изпълни в две фази съгласно изискванията на чл.150 от ЗУТ - изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива. Фаза 1 - изработка на ПУП-ПЗ. Фаза 2 - изработка на технически проект. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ФАЗА 1 - Изработка на ПУП-ПЗ за УПИ XIII „за търговия и обществено хранене“, кв. 49 по действащия план на с. Любен Каравелово, община Аксаково. ЦЕЛ И ЗАДАЧИ НА ПРОЕКТА: Целта на проекта за ПУП – ПЗ за УПИ XIII „за търговия и обществено хранене“, кв.49 е да се промени конкретното отреждане на имота от „за търговия и обществено хранене“ в имот „за обществено обслужване“, с цел промяна предназначението на съществуваща сграда в имота от „за търговия и обществено хранене“ в сграда „за обществено обслужване“. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ФАЗА 2 - ОСНОВАНИЕ И ЦЕЛ НА ПРОЕКТА: Предмет на техническото задание е изработване на проектна документация за технически инвестиционен проект (ТИП) за обект: „Основен ремонт, реконструкция, преустройство и промяна предназначението на част от съществуващата сграда за „общ. обслужване“ в УПИ XIІІ „за търговия и общ. хранене“, кв. 49 по плана на с. Л. Каравелово“. Изпълнителят следва да осигури изготвяне на проектна документация по части: Архитектура, Конструкции, ВиК, Електро, Геодезия, Геология, Енергийна ефективност и ОСИП по част ЕЕ, ОВК, Пожарна безопастност, ПБЗ и Озеленяване в съответствие с дадената виза за проектиране от Главния архитект на Община Аксаково и действащите нормативни документи. Изпълнителят следва да осигури осъществяване на авторски надзор по време на строителството от лицата, изготвили проектната документация по всички части на инвестиционния проект. Следва да бъдат изпълнени всички видове СМР по съответните части, предвидени в обхвата, така както е определен в „Техническата спецификация”, в съответствие с одобрените инвестиционни проекти от Главния архитект на Община Аксаково.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Обществената поръчка е без обособени позиции по смисъла на ЗОП. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите ще бъдат извършвани поетапно, което предполага необходимост от създаване на координация в определени времеви периоди. Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за Възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. В конкретният случай е налице обективна невъзможност за отделянето на строителните дейности в отделни обособени позиции, предвид факта, че нужният ефект може да бъде постигнат единствено чрез възлагането на обществената поръчка в цялост. Евентуално обособяване на дейностите би довело до сериозни рискове по отношение на навременното завършване на строителните дейности, както и влагане на различни материали на различните обекти. От друга страна, участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 333330 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на поръчката е до 333 330,00 лв. без вкл. ДДС. Възлагането на строителството по тази поръчка се извършва по реда на публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по реда на посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, като създаде равни условия и прозрачност при участие в процедурата, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция и пропорционалност.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

07.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Руска Георгиева Илиева

VIII.2) Длъжност

Зам.-кмет на Община Аксаково - Възложител, съгласно заповед №242/18.04.2016 г. на Кмета на Община Аксаково