Версия за печат

01467-2019-0043

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 19-058-1 от дата 06.06.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център, За: Радосвета Тончева, България 1784, София, Тел.: 02 8958967, E-mail: radosveta.toncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Проектиране, доставка и монтаж на нови комплектни разпределителни уредби 20 kV от модулен тип и цифрови защити за възлови разпределителни станции“, реф. № РРС 19-058

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България”АД провежда открита процедура с предмет:„Проектиране, доставка и монтаж на нови комплектни разпределителни уредби 20 kV от модулен тип и цифрови защити за възлови разпределителни станции“, реф. № РРС 19-058. Предметът на поръчката е разделен на 2 (две) обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 – „Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Ферма Драгалевци“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“; Обособена позиция 2 – „Проектиране, доставка и монтаж на нова комплектна разпределителна уредба 20 кV от модулен тип и цифрови защити за възлова разпределителна станция „Дом за революционни кадри“ 20/20 kV, включително и въвеждане в режим на телемеханика“. За всяка обособена позиция предметът на поръчката обхваща следните основни дейности: 1.Проектиране: -Изготвяне на работен проект за нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип с нови цифрови защити, съгласно изискванията на Възложителя; -Съгласуване на работния проект с „ЧЕЗ Разпределение България” АД. 2.Доставка на нови съоръжения и оборудване: -Доставка на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип; -Доставка на нови цифрови защити; -Доставка на помощни материали; 3.Строително-монтажни работи: -Демонтаж на съществуващи комплектни разпределителни устройства 20 kV -Провеждане на входящ контрол при влагане на новото оборудване на обекта; -Монтаж на нова комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип върху новоизградена конструкция, съгласно одобрен проект; -Изграждане на ново табало за СН, включително и монтаж на UPS система, за непрекъснато захранване на оперативни вериги; -Монтаж на нови цифрови защити и вторична комутация във всеки модул; -Наладка и настройки, включително и вериги за телемеханика (SCADA) на новомонтирани съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция; -Провеждане на пълни електрически измервания и изпитвания на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна станция, съгласно изискванията на Наредба № 3 за устройство на електрическите уредби и електропроводни линии, част осма „Предавателно-приемни изпитвания на електрически съоръжения“, раздел единадесети „Комплектни разпределителни уредби“ и издаване на протоколи от акредитирана лаборатория; -Провеждане на единични функционални проби на новомонтираните съоръжения и оборудване във възлова разпределителна. 4.Въвеждане на новата комплектна разпределителна уредба (КРУ) 20kV от модулен тип в редовна експлоатация: -Провеждане на 72-часови проби под напрежение и товар на новомонтираните съоръжения и оборудване във възловата разпределителна станция; -Въвеждане в експлоатация възлова разпределителна станция след успешно проведени 72-часови проби под напрежение и товар; 5.Обучение на служители на възложителя: -Изготвяне на програма за обучение на служители на възложителя; -Обучение и сертифициране на 4/четити/ служители на възложителя; -Предаване на възложителя на всички необходими документации и материали, включително софтуер и инструкции за работа с нова КРУ 20kV с новомонтираните цифрови защити (на български език). 6.Изготвяне на екзекутивна документация на работния проект. Обемът и количествата на съответните доставки и строително-монтажни работи са подробно описани в документацията за обществената поръчка. Всеки участник може да подава оферта само за една обособена позиция при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП(ППЗОП) и на изискванията на Възложителя, включително на критериите за подбор, посочени в обявлението и настоящата документация. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане„най-ниска цена”. Продължава в Раздел VII.1.Допълнителна информация

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 750000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Класирането на участниците се извършва за всяка обособена позиция поотделно. На първо място по съответната обособена позиция се класира участникът, предложил най-ниска обща цена за изпълнение на поръчката. Договор се сключва с класирания на първо място участник за съответната обособена позиция. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо-предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всеки участник следва да извърши оглед на обекта/тите. Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до деня, предхождащ крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Кирил Христов - +359 882 528 083, Георги Тепелиев +359 892 278 019. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя); b. Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Томаш Пецка

VIII.2) Длъжност

Главен директор "Управление на активите" и Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 475 - т.11 от 04.06.2019 год.