00044-2019-0037
Технически редакции | ||
29.05.2019 16:32 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.05.2019 16:26 ч. : | 29/05/2019 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.05.2019 16:26 ч. : | 29/05/2019 16:24 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония №3, За: Петя Парталова/ инж. Петя Янева, България 1606, София, Тел.: 02 9173219, E-mail: p.partalova@api.bg, Факс: 02 9522563
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.api.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Проектиране, сторителство, поддръжка и ремонт на републиканските пътища
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект и строителство на ж.п. надлез при км 106+569 на Път I-5 „Велико Търново – Дебелец”.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на следните дейности: A. Дейности, които са свързани с изпълнението на Етап I – изготвяне на Технически проект и представляват условие, следствие или допълнение към него: а). Извършване на необходимите проучвателни работи и изготвяне на Технически проект, съгласно изискванията на Възложителя и изискванията на действащите към момента нормативни документи, в обем и съдържание, определени в утвърденото Задание за проектиране.б). Извършване на всички съгласувания с експлоатационните дружества и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на предмета на обществената поръчка.в). Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти), включително осъществяване на авторски надзор по реда на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството на обекта.г). Отстраняване за своя сметка на недостатъците на Техническия проект, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и технически контрол по част „Конструктивна” съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството.д). Поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството.Всички рискове, които могат да възникнат в хода на изпълнение на договора, с изключение на рисковете, за които в настоящата документация или в договора за възлагане на обществената поръчка изрично е посочено, че се понасят от Възложителя, се понасят от Изпълнителя, следва да бъдат отчетени от последния при подготовката на офертата и в никакъв случай не могат да бъдат основание за увеличаване на срока на договора или неговата цена. Б. Дейности, които са свързани с изпълнението на Етап II – изпълнение на строително-монтажните работи на строежа и представляват условие, следствие или допълнение към него:а). Строителните работи се изпълняват съгласно изготвения от Изпълнителя и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, в съответствие с Обяснителната записка, Графика за изпълнение на строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга.б). Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти.в). Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа.г). При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа.д). При необходимост извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения.е). Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство.ж). Извършване на геодезическо замерване на теренната основа.з). Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания.и). Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация.....прод в поле VII.1
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции – проектиране и строителство е нецелесъобразно и би довело до затруднения за Възложителя. Провеждането на подобен вид поръчки с идентичен предмет е изрично предвидено в Закона за обществените поръчки като възможност за съвместяването и на проектирането, и на строителството в една процедура. Разделянето на процедурата на обособени позиции ще доведе до различно начало на изпълнението на двете поръчки по обособенитe позиции, а оттам и до разминаване и необсновано отлагане на изпълнението на сторителството. Дейностите, предмет на поръчката са взаимно свързани по своята същност и в обем, позволяващ изпълнението им от един изпълнител. Дейностите по строителството и съответно техническото предложение за изпълнението им са в пряка зависимост от проектирането и предвидените при изготвянето на техническия проект решения. При възлагане на обществената поръчка на един Изпълнител за изготвяне на технически проект и изпълнение на строителството, проектното предложение което ще направи проектантския екип на Изпълнителя, ще бъде максимално съобразено с техническия му капацитет и ресурс необходим за изпълнението на поръчката в съответствие с изискванията на възложителя, което ще допринесе и до повишаване на качеството и завършването в срок на строителството. В настоящия случай, за възложителя не само не са налице предпоставки, налагащи разделянето на поръчката на обособени позиции, а противното би затруднило както възлагането, така и извършването на текущ и последващ контрол при изпълнението на договора в последствие, и е технически и икономически неоправдано. Неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции не води до необосновано ограничаване на участието в нея, като същото няма да доведе до нарушаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
прод от IV.3...й). Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя.к). Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация.л). Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през минималните гаранционни срокове за изпълнените СМР и съоръжения на обекта, определени с Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.м). Всички останали Дейности, необходими за изпълнението на Предмета на обществената поръчка и Гаранционното поддържане на Строежа.Всички рискове, които могат да възникнат в хода на изпълнение на договора, с изключение на рисковете, за които в настоящата документация или в договора за възлагане на обществената поръчка изрично е посочено, че се понасят от Възложителя, се понасят от Изпълнителя, следва да бъдат отчетени от последния при подготовката на офертата и в никакъв случай не могат да бъдат основание за увеличаване на срока на договора или неговата цена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Сроковете за подаване на жалби по настоящата процедура са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1от ЗОП
29.05.2019 г.
VIII: Възложител
Георги Георгиев Терзийски
Председател на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура"