Версия за печат

00530-2018-0052

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Н. Младенова, България 1000, София, Тел.: 02 98593138, E-mail: n.mladenova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/news?id=3660.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РЦУ-88 от 02.07.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2018-0052
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва отпечатване на 5 760 000 бр. данъчни и осигурителни декларации.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 142 от 15.11.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, „МУЛТИПРИНТ“ ООД, ул. „Славянска” №10 А, България 12230, Костинброд, Тел.: 02 72166245, E-mail: office@multiprint.bg, Факс: 02 72166248

Интернет адрес/и:

URL: www.multiprint.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Услуги по отпечатване и доставка на данъчни и осигурителни декларации.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

15.11.2018 г. 

Крайна дата

30.04.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
68426.51 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

16.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
68426.51 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 404.32 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Неустойката е начислена във връзка със забава, съгласно чл. 29 от договора.

V: Допълнителна информация

Договорът е със срок на действие от датата на сключване - 15.11.2018 г., до пълното изпълнение на задълженията по него, при краен срок до 30.04.2019 г. Съгласно раздел ІІ от договора, сроковете за отпечатване и доставка на декларациите е, както следва: десет календарни дни за данъчните декларации и за осигурителните декларации двадесет календарни дни от одобряване на образците от определените от възложителя лица. Образците на декларациите за отпечатване са одобрени от възложителя, както следва: - образците на данъчни декларации на 19.12.2018 г.; - образците на осигурителните декларации на 25.02.2019 г. Доставката на отпечатаните декларации е удостоверено с приемо-предавателен протокол по места, последните от които са подписани, както следва: 1) на 07.01.2019 г. за данъчните декларации; 2) на 15.03.2019 г. за осигурителните декларации. Плащането се извършва след всяка доставка на място, въз основа на получена фактура, като последното плащане е извършено на 16.05.2019 г., с което приключва изпълнението на договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г.