Версия за печат

00426-2019-0012

BG-Кюстендил:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 25 от дата 17.05.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550875

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Благоустрояване и рехабилитиране на площи за обществено ползване"

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 18/35см и 15/20см -5000 м; Демонтаж на съществуващи бетонови бордюри с размери 8/20см-5000 м; Демонтаж на съществуваща тротоарна настилка-5000 м2;Механизирано разбиване на бетон от съществуващи настилки и бордюри-2500 м3; Натоварване и извозване на бетонови отпадъци, бордюри и плочки- 2500 м3 ; Направа изкоп за оформяне легло на бордюри и плочи, вкл. натоварване и извозване -3000 м3; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 18/35 см -10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 15/25 см-10000 м; Доставка и монтаж на видими бетонови бордюри 8/20 см -10000 м; Доставка и монтаж на настилка от бетонни плочи 40/40см -10000 м2;Доставка и монтаж на настилка от бетонни павета 25/25/6 см -10000 м2 Посочените дейности и техните количества, се явяват прогнозни, а не константни за периода на изпълнение на договора. Възложителят не се задължава да възложи всички предвидени дейности на Изпълнителя. В рамките на изпълнение на договора, количествата от съответните дейности могат да бъдат както намалени, така и увеличени, във връзка с възникналата реална необходимост от тяхното изпълнение. Възлагането на конкретни дейности ще се осъществява посредством Възлагателно писмо

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1529520 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл. 17, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Редът за възлагане на поръчката е определен като са взети предвид всички идентични или сходни потребности, известни към датата на обявяване на решението за откриване на процедурата и осигуреното финансиране. Обобщената стойност на тези потребности попада в праговите граници по чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, поради което следва да се приложи процедурата по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП - "Публично състезание".

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Петър Георгиев Паунов

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Кюстендил