02835-2019-0001
Технически редакции | ||
17.05.2019 11:03 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
17.05.2019 10:56 ч. : | 17/05/2019 08:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.05.2019 10:56 ч. : | 17/05/2019 08:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, УЧЕБЕН ЦЕНТЪР, гр.София, бул.Цариградско шосе № 125, блок 5, етаж.3, За: Калоян Йорданов, България 1113, София, Тел.: 00359 28738357, E-mail: u.centar@abv.bg, Факс: 00359 28738357
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://mon-coo.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://mon-coo.com/профил на купувача.
Публичноправна организация
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Ремонт на покрива на битовия корпус в Национален детски комплекс –с.Ястребино” „Основен ремонт на административна сграда (Ловна база“Пампорово“), находяща се в териториалния обхват на ТП „ДГС Смолян „Основен ремонт на административна сграда (Ловна база“Пампорово“), находяща се в териториалния обхват на ТП „ДГС Смолян „Ремонт на покрива на сграда на битовия корпус на Национален детски комплекс –с.Ястребино”
Ремонт на покрива на битовия корпус в Национален детски комплекс –с.Ястребино
НЕ
НЕ
НЕ
В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Безспорно взаимообвързани са също така и отделните строителни интервенции, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции, съответно, разделянето би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от инвестиционния проект. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими, като за тяхното изпълнение е издадено едно Разрешение за строеж, респективно обектът ще бъде въведен в експлоатация с едно Разрешение за ползване, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ). Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам - разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител в максимална степен да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Предвид пределната прогнозна стойност на възлагането и при съблюдаване нормите на чл. 21, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, определяща по отношение на конкретния ред за възлагане на обществената поръчка е нейната прогнозна стойност, поради което и вида на настоящата процедура е определен именно при спазване на посочените, приложими законови разпоредби. Основавайки се на цитираните нормативни изисквания, отчитайки едновременно с това и посочения максимално допустим общ разполагаем финансов ресурс за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, безспорно за Възложителя е, че приложимият ред за възлагане е този, регламентиран в разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, съобразно която, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е в стойностните граници от 270 000 лв. (двеста и седемдесет хиляди лева) до 10 000 000 лв. (десет милиона лева), без вкл. ДДС, възлагането следва да се извърши по предвидения формален ред на Публичното състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, предл. второ от ЗОП. От друга страна, мотивът за избор на вида процедура се обосновава от факта, че естеството на възлаганите строителни дейности и наличието на изготвена количествена сметка за обекта на строителство позволяват достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, не включват обект, предпоставящ необходимост да бъде установено партньорство за иновации с един или повече партньори, които да извършват определена научноизследователска и развойна дейност, респ. безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в Закона за посочения вид процедура – Публично състезание.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
17.05.2019 г.
VIII: Възложител
Калоян Илиев Йорданов
Директор на Учебен Център