Версия за печат

02835-2019-0001

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 004 от дата 17.05.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131448376

BG411, УЧЕБЕН ЦЕНТЪР, гр.София, бул.Цариградско шосе № 125, блок 5, етаж.3, За: Калоян Йорданов, България 1113, София, Тел.: 00359 28738357, E-mail: u.centar@abv.bg, Факс: 00359 28738357

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://mon-coo.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mon-coo.com/профил на купувача.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Ремонт на покрива на битовия корпус в Национален детски комплекс –с.Ястребино” „Основен ремонт на административна сграда (Ловна база“Пампорово“), находяща се в териториалния обхват на ТП „ДГС Смолян „Основен ремонт на административна сграда (Ловна база“Пампорово“), находяща се в териториалния обхват на ТП „ДГС Смолян „Ремонт на покрива на сграда на битовия корпус на Национален детски комплекс –с.Ястребино”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Ремонт на покрива на битовия корпус в Национален детски комплекс –с.Ястребино

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предметния обхват на възлагане с настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително – монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект и разделянето им е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Безспорно взаимообвързани са също така и отделните строителни интервенции, включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции, съответно, разделянето би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от инвестиционния проект. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими, като за тяхното изпълнение е издадено едно Разрешение за строеж, респективно обектът ще бъде въведен в експлоатация с едно Разрешение за ползване, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ). Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам - разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител в максимална степен да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 345163 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид пределната прогнозна стойност на възлагането и при съблюдаване нормите на чл. 21, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, определяща по отношение на конкретния ред за възлагане на обществената поръчка е нейната прогнозна стойност, поради което и вида на настоящата процедура е определен именно при спазване на посочените, приложими законови разпоредби. Основавайки се на цитираните нормативни изисквания, отчитайки едновременно с това и посочения максимално допустим общ разполагаем финансов ресурс за изпълнение на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, безспорно за Възложителя е, че приложимият ред за възлагане е този, регламентиран в разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, съобразно която, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е в стойностните граници от 270 000 лв. (двеста и седемдесет хиляди лева) до 10 000 000 лв. (десет милиона лева), без вкл. ДДС, възлагането следва да се извърши по предвидения формален ред на Публичното състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12 и ал. 2, предл. второ от ЗОП. От друга страна, мотивът за избор на вида процедура се обосновава от факта, че естеството на възлаганите строителни дейности и наличието на изготвена количествена сметка за обекта на строителство позволяват достатъчно точно да се определят техническите спецификации, не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, не включват обект, предпоставящ необходимост да бъде установено партньорство за иновации с един или повече партньори, които да извършват определена научноизследователска и развойна дейност, респ. безспорно са налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по реда, предвиден в Закона за посочения вид процедура – Публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

17.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Калоян Илиев Йорданов

VIII.2) Длъжност

Директор на Учебен Център