00744-2019-0005
Технически редакции | ||
16.05.2019 16:47 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2019 16:41 ч. : | 16/05/2019 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.05.2019 16:41 ч. : | 16/05/2019 16:38 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Ямбол:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG343, МБАЛ Св. Пантелеймон АД, ул. Панайот Хитов № 30, За: Д-р Панайот Диманов, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682204, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 620676
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.mbal-yambol.net/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=661.
Публичноправна организация
Здравеопазване
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Доизграждане на Болничен Комплекс към МБАЛ „Св. Пантелеймон-Ямбол“ АД, гр. Ямбол“
Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва извършването на следните дейности: 1. Законосъобразно, качествено и срочно започване, изпълнение и завършване на строителството, включително доставка на строителни продукти, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с Техническите спецификации и инвестиционните проекти, съгласно Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му, всички други действащи нормативни документи и Договора за изпълнението на обществената поръчка; 2. Получаване на всички необходими становища и разрешения, необходими за извършване на неговата работа, съгласно българското законодателство; 3. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството в съответствие с изискванията на чл. 163, ал. 2, т. 3 от ЗУТ; 4. Съхраняване и предоставяне при поискване от останалите участници в строителството или от контролен орган на строителните книжа, заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 от ЗУТ, актовете и протоколите, съставени по време на строителството, и друга техническа документация по изпълнението на строежа; 5. Доставка, монтаж и пуск на оборудване; 6. Изготвяне на екзекутивна документация съгласно чл. 175 от Закона за устройство на територията и кадастрални заснемания на обекта в необходимия обхват за изпълнение задълженията на Възложителя, произтичащи от чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър; 7. Изготвяне на инструкции за експлоатация и експлоатационна подръжка на монтираното оборудване; 8. Проби и изпитвания при завършване на строителните и монтажните работи, където е необходимо; 9. Съдействие при организирането и провеждането на необходимите 72-часовите проби при експлоатационни условия на монтираното оборудване, където е необходимо; 10. Отстраняване на всички констатирани дефекти в рамките на гаранционния срок; 11. Гаранционно обслужване до изтичане на гаранционния срок; 12. Изпълнение на административните изисквания съгласно приложимата нормативна уредба.
НЕ
НЕ
НЕ
Организацията на работния процес, технологичната последователност и качественото изпълнение, обуславят необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител, като координирането на различни изпълнители би могло сериозно да застраши навременното и качествено изпълнение на поръчката.Това се обуславя от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. С оглед специфичния характер на целите които се преследват с предмета на поръчката, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически, поради необходимостта от сложна координация между отделни изпълнители, и между всеки от тях и възложителя.
НЕ
V: Мотиви
Общата прогнозната стойност на обществената поръчка е 22 250 000,00 лв. (двадесет и два милиона двеста и петдесет хиляди лева) без ДДС, в т.ч.5% непредвидени разходи, т.е. над предвидения в чл.20, ал.1, т. 1 б."а" праг. В тази връзка възлагането на дейностите за строителство се извършва по реда на откритата процедура по смисъла на чл.18, ал. 1, т.1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ или еквивалентно/и документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. Когато датата на публикуване на обявленията в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.
16.05.2019 г.
VIII: Възложител
Д-р Панайот Грудев Диманов
Изпълнителен директор