Версия за печат

00051-2018-0019

BG-Видин:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000159508

BG311, Община Видин, пл. Бдинци № 2, За: инж.Цветан Асенов - Зам.-Кмет УТРИ при община Видин, България 3700, Видин, Тел.: 00359 94609414, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 00359 94601132

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.vidin.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://vidin.bg//pages/Obshtestveni-porychki-sled-15042016g--Proceduri-po-1782.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-01-40 от 09.11.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00051-2018-0019
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

редмет на обществената поръчка е „Ремонтно - възстановителни работи на улици, пътища, тротоари и алеи на територията на община Видин за 2018-2019 г., по обособени позиции", както следва: Обособена позиция № 1: „Ремонтно - възстановителни работи на улици на територията на град Видин “ Обособена позиция № 2: „Ремонтно - възстановителни работи на улици и пътища на територията на община Видин “ Обособена позиция № 3: „Ремонтно - възстановителни работи на тротоари на територията на град Видин “ Обособена позиция № 4: „Ремонтно - възстановителни работи на алеи и земни работи на територията на гробищен парк “ Обособена позиция № 5: „Ремонтно - възстановителни работи на ул. “Димчо Дебелянов”, кв.”Нов път”, гр. Видин” На някои от обектите се предвижда цялостно преасфалтиране и полагане на асфалтова смес, като най – компрометираните участъци предварително се изкърпват. Предвидено е и повдигането на всички налични спирателни кранове, дъждоприемни и ревизионни шахти. На някои от обектите се предвижда само изкърпване на най – компрометираните участъци. Предвидени са обекти, на които следва да се направи нова тротоарна настилка, а на други да се изпълнят земни работи. Изпълнителят на предмета на обособената позиция на обществената поръчка следва да извърши описаните от Възложителя дейности по полагане на настилка на обектите /по съответната обособена позиция/, посочени в Документацията за участие съгласно Количествената сметка /в частта за съответната обособена позиция/ и съгласно изискванията от Техническата спецификация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: AO-02-15-340 от 21.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, Инженеринг 77 ЕООД, ж.к. Красна Поляна, бл. 345, вх. В, ет.7, ап.64, България 1000, София, Тел.: 00359 0887527354, E-mail: dobromir.dilov@abv.bg, Факс: 00359 0887527354

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обектите, които са включени в предмета на Обособена позиция № 3 са, както следва: 1. Основен ремонт тротоари около паркинга пред хотел "Бонония", гр.Видин 2. Основен ремонт тротоари по ул. "Цар Симеон Велики"/десен тротоар/ от кръстовището с ул. "Княз Александър Батенберг" до кръстовището с ул. "Общинска", гр. Видин 3. Основен ремонт тротоари по ул. "Александър Стамболийски" /между ул. "Пазарска" и ул. "Цар Симеон Велики"/, гр. Видин 4. Основен ремонт околно пространство централен вход СУ "Любен Каравелов", гр. Видин Описанието на видовете строително-монтажни работи, предвидени за изпълнение на обектите, включени в предмета на обособената позиция се съдържа в част V.3 „Техническа спецификация по обособена позиция № 3“, която е неразделна част от Документацията за участие. Количествата на предвидените видове строително-монтажни работи, включени в предмета на обособената позиция са посочени в част VI. „Количествени сметки по обособени позиции“, неразделна част от Документацията.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.02.2019 г. 

Крайна дата

04.04.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
43257.1 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

15.04.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
43257.1 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът за обществената поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното дължимо плащане /чл. 72, т. 1 от ППЗОП/, което се е състояло на 15.04.2019 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.05.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж.Огнян Кирилов Ценков
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Видин