Версия за печат

00484-2019-0004

BG-Костенец:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-04-172 от дата 09.05.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776349

BG412, Община Костенец, ул. Иван Вазов № 2, За: Анета Иванова Кирова - началник отдел Проекти на Европейския съюз, България 2030, Костенец, Тел.: 00359 71422308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 00359 71423234

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kostenetz.com..

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kostenetz.com/?q=en/content/rekonstruktsiya-vodoprovod-rehabilitatsiya-ulichno-platno-trotoari-bordyuri-ezerishte-s-kostenets.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Реконструкция на уличен водопровод и реконструкция и рехабилитация на уличното платно, тротоари и бордюри на улица "Езерище", с. Костенец

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. от ЗОП, като избраният за изпълнител на обществената поръчка следва да извърши СМР по водопровода и уличната настилка на ул.Езерище в с.костенец, Община Костенец. Обхватьт, обемът и изискванията към изпълнението на обществената поръчка е подробно описан и регламентиран в настоящата техническа спецификация и инвестиционния проект за обекта, неразделна част кьм настоящата документация.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. б) от ЗОП - изпълнение или проектиране и изпълнение на строеж, като поръчката ще бъде изпълнена върху един строителен обект, който представлява „строеж“ по смисъла на §2 т.51 от ДР на ЗОП. Дейностите, включени в обхвата на строителните работи не позволяват разделянето им и възлагането им, посредством обособени позиции поради качеството на обекта и предполагат да бъдат изпълнени от един изпълнител в рамките на една обществена поръчка, без обособени позиции. Дейностите/видовете работи, предмет на поръчката, са взаимосвързани и са в последователност, което не позволява изпълнение от различни субекти на една строителна площадка – строителният обект е един и ще бъде открита една строителна площадка. Първият етап на строителството обхваща разкопаване на уличното платно и реконструкция на съществуващия водопровод под него. Вторият етап представлява рехабилитация на уличното платно и тротоарите, разрушени в следствие на строителните дейности от втория етап. Поръчката не може да бъде възложена на различни изпълнители, тъй като не може да се синхронизира времето и технологията за изпълнение между тях на една строителна площадка.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 796125.8 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозата стойност на обществената поръчка е 796 125.80 лв. без ДДС и в рамките на праговете, предвидени за публично състезание - чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП. В рамките на 12 календарни месеца Възложителят има планирана за възлагане сходнен обект на СМР на стойност 1 086 756.84. без ДДС, като общата стойност на двете поръчки не надхвърля прага от 10 000 000 лв. без ДДС, регламентиран в чл.20, ал.1, т.1, б. "а" от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Пълната информация относно обществената документация е налицчна в досието на поръчката, оповестено в профила на купувача.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП (след изтичане на 14 дни от публикуване на настоящото обявление в РОП на АОП).

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Радостин Любенов Радев

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Костенец