Версия за печат

01467-2019-0030

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

28. Енергетика


Решение номер РРС 19-034-1 от дата 08.05.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Анна Икономова, България 1784, София, Тел.: 02 8958902, E-mail: anna.ikonomova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Демонтаж на стара, доставка и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110 кV в подстанция „София-Център”, реф. № PPС 19 - 034

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Демонтаж на стара, доставка и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110 кV в подстанция „София-Център”, реф. № PPС 19 - 034. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Изготвяне на линеен график за изпълнение на поръчката; 2. Доставка на материали, оборудване, апаратура и съоръжения в складова база на Възложителя на територията на гр. София, ул. „Димитър Списаревски“. 3. Извършване на строително-монтажни работи; 4. Изготвяне на програма, обучение и сертифициране на специалисти на Възложителя; 5. Изготвяне на екзекутивна документация, отразяваща всички промени, настъпили в процеса на реализирането на работния проект и предаването на възложителя; 6. Подписване на Образец Акт 15; 7. Провеждане на 72-часови функционални проби под напрежение и товар за целия обем на реконструкция. 8. Окомплектоване и представяне в Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК) на всички документи, съгласно Наредба 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, необходими за работата на държавната приемателна комисия (ДПК) както и подаването на искане за назначаването . Всички материали, оборудване, апаратура и съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката, са доставка на Изпълнителя. Изпълнението на настоящата обществена поръчка ще се извърши въз основа на одобрен работен проект, който ще бъде предоставен на избрания за Изпълнител участник, след подписване на договора. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП, настоящата документация за участие, включително и на критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и настоящата документация. Разглеждането и оценката на офертите, класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и документацията. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена”. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка (най-много точки), съгласно Методиката за оценка от документацията за участие. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички непредвидени работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. ВАЖНО: ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VII.1) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейността, предмет на настоящата поръчка, се отнася за монтаж и демонтаж на конкретно енергийно съоръжение, намиращо се в конкретен енергиен обект т.е. поръчката не може да се раздели на териториален принцип, нито с оглед особеностите на предмета, а разделянето и по друг начин, няма да доведе до увеличаване на конкуренцията, тъй като очакваните изпълнители ще бъдат едни и същи.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 2200000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.3) Всеки участник следва да извърши оглед на подстанция „София-Център” (ПС „София-Център”). Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Нинко Янев – тел. 0887932314, а в негово отсъствие Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя); b. Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт. Видовете дейности и техните количества, включително, но не само са както следва: Доставка на изолиран с елегаз комплектно разпределително устройство (КРУ модул) 110 кV (за кабелен въвод–2бр.,за трансформаторно присъединение-2бр.,за поле „Секциониране“ -1бр.), доставка на защити за двунамотъчен понижаващ трансформатор (надлъжна диференциална защита – 2 бр, резервна максималнотокова защита-2бр), строително-монтажни работи по демонтаж на стара и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110kV и други, подробно описани в стойностната и количествено-стойностните сметки от документацията.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Томаш Пецка

VIII.2) Длъжност

Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол №470 /24.04.2019 г.