01467-2019-0030
Технически редакции | ||
08.05.2019 12:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
08.05.2019 12:13 ч. : | 08/05/2019 11:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.05.2019 12:13 ч. : | 08/05/2019 11:31 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
28. Енергетика
І: Възложител
Секторен
BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159, БенчМарк Бизнес Център, За: Анна Икономова, България 1784, София, Тел.: 02 8958902, E-mail: anna.ikonomova@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.
Електроенергия
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Демонтаж на стара, доставка и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110 кV в подстанция „София-Център”, реф. № PPС 19 - 034
ЧЕЗ Разпределение България” АД провежда открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Демонтаж на стара, доставка и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110 кV в подстанция „София-Център”, реф. № PPС 19 - 034. Предметът на поръчката включва изпълнението на следните основни дейности: 1. Изготвяне на линеен график за изпълнение на поръчката; 2. Доставка на материали, оборудване, апаратура и съоръжения в складова база на Възложителя на територията на гр. София, ул. „Димитър Списаревски“. 3. Извършване на строително-монтажни работи; 4. Изготвяне на програма, обучение и сертифициране на специалисти на Възложителя; 5. Изготвяне на екзекутивна документация, отразяваща всички промени, настъпили в процеса на реализирането на работния проект и предаването на възложителя; 6. Подписване на Образец Акт 15; 7. Провеждане на 72-часови функционални проби под напрежение и товар за целия обем на реконструкция. 8. Окомплектоване и представяне в Дирекция за национален строителен контрол (ДНСК) на всички документи, съгласно Наредба 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, необходими за работата на държавната приемателна комисия (ДПК) както и подаването на искане за назначаването . Всички материали, оборудване, апаратура и съоръжения, необходими за изпълнение на поръчката, са доставка на Изпълнителя. Изпълнението на настоящата обществена поръчка ще се извърши въз основа на одобрен работен проект, който ще бъде предоставен на избрания за Изпълнител участник, след подписване на договора. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на ЗОП, настоящата документация за участие, включително и на критериите за подбор, посочени от възложителя в обявлението и настоящата документация. Разглеждането и оценката на офертите, класирането на участниците и определянето на Изпълнител се извършва по реда на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и документацията. Офертите на участниците се оценяват по степента на съответствие с предварително обявените от възложителя условия, въз основа на икономически най-изгодна оферта, определена по критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена”. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка (най-много точки), съгласно Методиката за оценка от документацията за участие. Договор се сключва с класирания на първо място участник. Срокът на договора е 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписването му от двете страни. За възлагане изпълнението на предмета на поръчката Възложителят съставя документ/и за възлагане, съдържащ/и информация за: номера на договора, номера на документа за възлагане и датата на възлагане, видовете работи/доставки и количеството им, срокът за изпълнение, цената на база единични цени от договора и друга информация, необходима за изпълнение на видовете дейности. Документът за възлагане се подписва от Възложителя и Изпълнителя. Приемането на извършените работи по документ за възлагане се удостоверява с приемо предавателен протокол, подписан от страните по договора, по ред и начин, описани в договора. Плащането ще се извършва по ред, начин и условия, описани в договора. Всички непредвидени работи, възникнали в процеса на изпълнение на поръчката, не подлежат на заплащане, ако не са съгласувани с Възложителя. ВАЖНО: ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VII.1) ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ДА
1
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейността, предмет на настоящата поръчка, се отнася за монтаж и демонтаж на конкретно енергийно съоръжение, намиращо се в конкретен енергиен обект т.е. поръчката не може да се раздели на териториален принцип, нито с оглед особеностите на предмета, а разделянето и по друг начин, няма да доведе до увеличаване на конкуренцията, тъй като очакваните изпълнители ще бъдат едни и същи.
НЕ
V: Мотиви
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ IV.3) Всеки участник следва да извърши оглед на подстанция „София-Център” (ПС „София-Център”). Огледи е възможно да бъдат извършвани всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа от деня на публикуването на процедурата в Профила на купувача до три дни, преди крайния срок за подаване на оферти, посочен в обявлението. Преди извършване на огледа участникът следва да попълни и подпише представената му от лицето за контакт, определено от Възложителя за оглед на обекта, декларация за конфиденциалност. Лице за контакт за оглед на обекта, определено от Възложителя: Нинко Янев – тел. 0887932314, а в негово отсъствие Валентин Кръстев – тел. 0882048873. Участниците следва да съгласуват с посоченото лице датата за извършване оглед на обекта поне три работни дни предварително. Оглед се извършва след представяне от страна на участника на лицето за контакт на следните документи: a. Документ за самоличност (изисква се единствено за справка, като документът няма да се копира и съхранява от възложителя); b. Попълнена и подписана декларация за конфиденциалност, която ще бъде предоставена на обекта от съответното лице за контакт. Видовете дейности и техните количества, включително, но не само са както следва: Доставка на изолиран с елегаз комплектно разпределително устройство (КРУ модул) 110 кV (за кабелен въвод–2бр.,за трансформаторно присъединение-2бр.,за поле „Секциониране“ -1бр.), доставка на защити за двунамотъчен понижаващ трансформатор (надлъжна диференциална защита – 2 бр, резервна максималнотокова защита-2бр), строително-монтажни работи по демонтаж на стара и монтаж на нова елегазова комплектна разпределителна уредба 110kV и други, подробно описани в стойностната и количествено-стойностните сметки от документацията.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.197, ал. 1, т.1 от ЗОП.
08.05.2019 г.
VIII: Възложител
Томаш Пецка
Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол №470 /24.04.2019 г.