Версия за печат

00172-2019-0007

BG-с.Хитрино:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

3. Енергийна ефективност...


Решение номер Р-20 от дата 03.05.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931422

BG333, Община Хитрино, ул.Възраждане № 45, За: Ахмед Ахмед-зам. кмет на община Хитрино, България 9780, с.Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.hitrino.org/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/hitrino-809/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ПОВИШАВАНЕ НА ЕНЕРГИЙНАТА ЕФЕКТИВНОСТ ДГ "ЧЕРВЕНАТА ШАПЧИЦА" В С. ТИМАРЕВО ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е повишаване на енергийната ефективност ДГ Червената шапчица в с.Тимарево Община Хитрино. При изпълнение на стоителните работи, предмет на поръчката, Изпълнителят следва да изпълни : СМР/СРР в уговорения срок, съгласно проекта за заснемане на обекта ,Офертата с приложенията към нея, Действащата нормативна уредба, вкл. нормите по ЗБУТ; Правилата на ПКБ; Да се влагат в строителния процес, при изпълнението на СМР/СРР на обекта, само нови качествени материали, конструкции и изделия, отговарящи на техническите изисквания на Европейския съюз и по БДС, Да обезпечи работата си с необходимите машини и съоръжения;Да съставя всички актове и протоколи по време на строителството като използва образците на документи на ПКБ и др; съгласно приложенията към проекта на договора за СМР. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в техническата спецификация и Приложение КСС-оферта

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на поръчката са систематично свързани, поради което обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции, тъй като това ще доведе до затруднения при изпълнение и отчитане на работите по обекта. Изпълнението на СМР в обхвата на обществената поръчка е обективно неделим процес и поради следните причини: в обхвата на строежа са включени видове работи, взаимообвързани в общо функционално пространство. За качественото изпълнение на строителството е от изключително значение максимално добрата координация и планиране на строително - монтажните работи.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 113571.62 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на е 113 571,62 лв. (сто и тринадесет хиляди петстотин седемдесет и един лева и шестдесет и две ст.) без ДДС . Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Средствата са съгласно Споразумение № РД-09029/28.02.2019г. между община Хитрино и Министерството на труда и социалната политика за финансиране по проект "Красива България".Изисквания на проект “Красива България”.Избраният за изпълнител участник трябва да осигури наемане на регистрирани в ДБТ безработни при реализиране на обекта, които са част от общия състав работници, при спазване на следните изисквания: При срок за изпълнение на договора за СМР 3(месеца) Да осигури 36 човекомесеца труд, положен от общия състав работници за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 12 среден месечен брой работници на обекта; Задължително да осигури 18 човекомесеца труд, положен от квалифицирани/неквалифицирани, наети от ДБТ безработни лица, за срока на изпълнение на договора за СМР, като поддържа на трудов договор 6 бр. среден месечен брой наети от ДБТ за обекта безработни. Броят на общия състав работници, в т.ч. и на квалифицирани/неквалифицирани безработни лица са изчислени на база изготвената за обекта Експертна оценка. Избраният за изпълнител участник трябва да осигури изплащане на заплати и внасяне на осигурителни вноски, на база минимален месечен размер на осигурителния доход по основни икономически дейности и квалификационни групи професии, съгласно Приложение №1 от Закона за бюджета на държавното обществено осигуряване; Избраният за изпълнител участник трябва да осигури реалистично съотношение между квалифицирани и неквалифицирани работници; Избраният за изпълнител участник трябва да осигури застраховане (валидно за целия период на договора за СМР) по Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ на всички работещи на обекта, вкл. на наетите безработни лица.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ахмед Мехмед Ахмед-Упълномощен със Заповед № РД – 416/03.12.2015 ГОД.

VIII.2) Длъжност

Заместник кмет на община Хитрино