Версия за печат

00450-2019-0007

BG-Нови пазар:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

18. Авио-инженерство


Решение номер 19 от дата 02.05.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931575

BG333, Община Нови пазар, ул. Васил Левски №3, За: Йордан Миленов, България 9900, Нови пазар, Тел.: 0537 23311, E-mail: npazar@icon.bg, Факс: 0537 95530

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.novipazar.acstre.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на изпълнител по Инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар” Обособена позиция 2: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Ремонт спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар , ул. „П. Берон“ 33” Обособена позиция 3: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подмяна на дограма ДСП и обособяване на топла връзка между административна част и складове” в гр. Нови пазар, ул. „Хан Крум“ 1

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Избор на изпълнител по Инженеринг (проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР) по особени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар” Обособена позиция 2: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Ремонт спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар , ул. „П. Берон“ 33” Обособена позиция 3: Избор на изпълнител по Инженеринг - проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР за обект: „Подмяна на дограма ДСП и обособяване на топла връзка между административна част и складове” в гр. Нови пазар, ул. „Хан Крум“ 1 Специфичните цели на обществена поръчка са: Да допринесе за изпълнение на капиталовата програма на община Нови пазар за 2019 г. Очаквани резултати от изпълнение на договора по настоящата обществена поръчка: • Изготвени работни инвестиционни проекти за изпълнение на капиталовата програма на община Нови пазар за 2019 г., в това число: ДЕЙНОСТ I. РАЗРАБОТВАНЕ НА ИНВЕСТИЦИОНЕН ПРОЕКТ: Проектирането да се извърши еднофазно – Технически проект в следните части: Част Архитектурно заснемане; Част Архитектурна за обособена позиция две и три Част Конструктивна за обособена позиция едно; Част План за безопасност и здраве за всяка една обособена позиция; Част Проекто-сметна документация (ПСД) за всяка една обособена позиция; Части „План за безопасност и здраве" се представят преди откриване на строителната площадка. Работният проект се предава в 5(пет) оригинални екземпляра на хартиен носител и 1 (едно) копие на електронен носител в пълен обем и съдържание, в pdf, dwg, word, xlsx или екв. формати. • Извършени основни ремонти на: Подпорна стена ДГ „Синчец“ в с. Стоян Михайловски, община Нови пазар; Спортна зала „Христо Ботев“ в гр. Нови пазар; ДСП, гр. Нови пазар в това число: в това число: ДЕЙНОСТ II. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР Обособена позиция 1: Ремонт за укрепване и рехабилитация на подпорна стена. Обособена позиция 2: Основен вътрешен ремонт на спортна зала, включващ: Подмяна на фасадна и вътрешна дограма; Доставка и монтаж на: фаянсовите облицовки, настилки, санитарната керамика и арматура в тоалетните и съблекалните; Доставка и монтаж на тръби за парно отопление и радиатори; Изкърпване, шпакловане и освежаване на стените и таваните със съответните латексови смеси Обособена позиция 3: Изграждане на топла връзка между административната част и складовете, и подмяна на дограма за подобряване на енергийната ефективност. • Упражнен на авторски надзор, в съгласие с Възложителя по време на строителството по всички части на работните проекти на отделните обекти съгласно чл.162 от ЗУТ. ДЕЙНОСТ III. УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР: Упражняване на авторски надзор по време на строителството на обекта ще бъде осъществяван от проектантските екипи, изготвили техническата документация по смисъла на Закона за устройство на територията (ЗУТ) или оправомощени от тях правоспособни лица, съгласно Закона за КАБ и КИИП и Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в утвърдена Техническа спецификация/Техническо задание за проектиране, неразделна част от документацията за обществена поръчка

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 63380 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка, за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13 на ЗОП процедури. В настоящият случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 63380.00 лв. (шестдесет и ъри хиляди триста и осемдесет лева) без вкл. ДДС, но към момента на стартиране на действия по възлагане на настоящата поръчка, Възложителят вече е провел, както и са известни други поръчки за възлагане със сходен/идентичен предмет. С оглед сумирането на тази стойност с прогнозните стойности на проведените и планирани обществени поръчки със сходен предмет през бюджетната година, стойността надвишава стойностния праг по чл. 20, ал. 3 от ЗОП, поради което е необходимо провеждането на публично състезание. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание, гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на публични средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

02.05.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Ивайло Стоянов Камаджиев

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Нови пазар