00485-2019-0005
Технически редакции | ||
25.04.2019 10:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.04.2019 09:54 ч. : | 25/04/2019 09:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.04.2019 09:54 ч. : | 25/04/2019 09:46 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Завет:
Решение за откриване на процедура
4. Строителни конструкции
І: Възложител
Публичен
BG324, Община Завет, ул. Лудогорие, № 19, За: М. Адем, ст. експерт, България 7330, Завет, Тел.: 08442 2020, E-mail: zavet@zavet-bg.com, Факс: 08442 2016
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.zavet-bg.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://pk.lakorda.com/profile.php?pagetype=user&profile=zavetob.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на строително-монтажни/ремонтни работи (СМР/СРР) на обект: „КМЕТСТВО БРЕСТОВЕНЕ – РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПОКРИВНАТА КОНСТРУКЦИЯ, ТАВАНСКИ И МЕЖДУЕТАЖЕН ДЪРВЕН ГРЕДОРЕД“ ОБЩИНА ЗАВЕТ, ОБЛАСТ РАЗГРАД“ ПО ПРОЕКТ „КРАСИВА БЪЛГАРИЯ”.
При изпълнение на обектa следва да се извършат следните видове строително – ремонтни работи: демонтажни работи; покривни и довършителни работи; гръмоотводна инсталация. Обхватът на строителните дейности и изискванията към изпълнението на обществената поръчка са подробно описани и регламентирани в Техническите спецификации и инвестиционния проект, неразделна част от документацията за обществена поръчка.
ДА
1
1
НЕ
НЕ
Видовете СМР са свързани технологично и времево и е невъзможно разделянето на поръчката на обособени позиции. Разделянето на обособени позиции ще създаде затруднения за Възложителя при осъществяване на дейностите по предмета на поръчката. За Възложителя се явява целесъобразно и необходимо „КМЕТСТВО БРЕСТОВЕНЕ – РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ПОКРИВНАТА КОНСТРУКЦИЯ, ТАВАНСКИ И МЕЖДУЕТАЖЕН ДЪРВЕН ГРЕДОРЕД“ ОБЩИНА ЗАВЕТ, ОБЛАСТ РАЗГРАД“ да се извърши от един и същ изпълнител. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на поръчката качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публични средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на прогнозна стойност в диапазона от 270 000 лева без ДДС до 10 000 000 лева без ДДС, Възложителят прилага процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или т. 13 на ЗОП. В случая, прогнозната стойност на обществената поръчка е 140 373,33 лв. лв. без ДДС, като Възложителят не планира възлагането на обществени поръчки за сходни дейности за напред, чиято стойност да надхвърля посочения по-горе праг и предвид обстоятелството, че не са налице основания за провеждане на „пряко договаряне“, както и че не са налице основанията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условие обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. По този начин се гарантира публичността при възлагане на настоящата обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел осигуряване на максимална публичност и постигане на най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Прогнозната стойност на обществената поръчка е определена от Възложителя, на база изготвена експертна оценка от експерти на Възложителя и Проект „Красива България“, съобразена е с пазарната стойност на предстоящите за възлагане дейности и включва всички плащания към бъдещия изпълнител на обществената поръчка. Важно! В прогнозната стойност на общестевната поръчка са включени и 10% непредвидени разходи. Всеки от участниците формира стойност на непредвидените разходи в размер на 10% от предложените стойности за СМР. Общо стойността на предвидени и непредвидени разходи не трябва да надхвърлят прогнозната стойност на поръчката. Усвояването на непредвидените разходи става съгласно условията на проекта на договора. Посочената прогнозна стойност представлява максималния финансов ресурс, който Възложителят ще може да осигури за изпълнението на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срок за обжалване - съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Настоящото решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
25.04.2019 г.
VIII: Възложител
Ахтер Сюлейманов Велиев
Кмет на община Завет