Версия за печат

05709-2019-0001

BG-село Малко Градище:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер РД-13-174 от дата 19.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000892752

BG422, Основно училище Св. св. Кирил и Методий с. Малко Градище, ул. „Училищна“ № 1, За: Недялка Георгиева, България 6560, село Малко Градище, Тел.: 0885-660922, E-mail: tania720@abv.bg, Факс: 0000-00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.ou-kmmg.eu.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.ou-kmmg.eu/profil-na-kupuvacha/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: „Основно училище Св. Св. Кирил и Методий” с. Малко Градище, общ. Любимец, обл. Хасково”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО – МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ: „Основно училище Св. Св. Кирил и Методий” с. Малко Градище, общ. Любимец, обл. Хасково. Предметът на поръчката обхваща строително-ремонтни работи по фасадата на сградата, покрива, ремонт на помещения, подмяна на оборудване в абонатна станция и ремонт на двора на училището. Включват се следните основни дейности: Ремонтни дейности по съществуващия покрив на сградата с площ 748,63 кв. м., ремонтни дейности в помещенията, които включват следното: демонтаж на 17 бр. врати, доставка и монтаж на 14 бр. МДФ врати с площ 27,14 кв. м., доставка и монтаж на 3 бр. алуминиеви врати с площ 9,69 кв. м., изстъргване, шпакловане и боядисване на стени и тавани с площ 1360,26 кв. м., демонтаж на стари настилки и полагане на ламиниран паркет – 271,77 кв. м, полагане на гранитогрес. Абонатна станция – доставка и монтаж на пелетен котел 90 – 110 kW, горелка и бункер за пелети, разширителен съд, доставка и монтаж на радиатори 600/1800 – 15 бр., 600/1600 – 3 бр., 600/1000 – 5 бр., окомплектоване, автоматизиране и настройки. Вертикална – демонтаж на стари базалтови настилка – 560 кв. м. и бордюри – 121,7 л.м. и настилка от уни павета „Бехатон“ 6 см – 804,99 кв. м. Фасада – подготовка на фасада за топлоизолация 536,9 кв. м., топлоизолация от фасаден ЕPS 10 см. – 408,5 кв. м., топлоизолация от фасаден ХPS 6 см по цокъл – 128,4 кв. м и минерална мазилка по фасада – 536,9 кв. м. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и количествена сметка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни/строително-ремонтни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Едновременното участие на екипи на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 375000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 или 13, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност при строителство от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без вкл. ДДС. Предвид прогнозната стойност на поръчката и липсата на основание за провеждането на пряко договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в глава двадесет и пета, раздел II от ЗОП ред за провеждане на публично състезание.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба срещу решението може да подаде всяко лице от кръга на посочените в чл.198 от ЗОП, в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Директора на Основно училище Св. Св. Кирил и Методий”, с. Малко Градище.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Таня Димитрова Тошева

VIII.2) Длъжност

Директор на „Основно училище Св. Св. Кирил и Методий”, с. Малко Градище