00983-2019-0016
Технически редакции | ||
19.04.2019 12:08 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
19.04.2019 12:06 ч. : | 19/04/2019 11:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
19.04.2019 12:06 ч. : | 19/04/2019 11:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Варна:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG331, Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, ул. Марин Дринов №55, За: Елена Панева, България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 643116
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.mu-varna.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile.
Публичноправна организация
Образование
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ - Варна”
Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на Медицински университет – Варна, находяща се на ул. „Марин Дринов“ № 55, гр. Варна, съгласно Техническа спецификация (Приложение №1) Четириетажната сграда на сутерен е с идентификатор 10135.2557.152.1 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ 2206 кв.м. и начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование. Ремонтните дейности ще се осъществяват на: -Трети етаж - кабинет 318; -Четвърти етаж - кабинети 414, 416, 417, 422, 432, 433, 434 и коридор на административен етаж; - Четвърти етаж - хидроизолация на 9 броя покривни табакери на административен етаж. Общо количество строително-ремонтни работи: Част Архитектура и строителство - демонтажни работи: 1313.63 м2, 535.32 л.м. и 25 бр.; монтажни работи - 4711.71 м2, 1738,52 л.м., 71 бр. и 4 м3. Част ВиК - демонтажни работи: 28 л.м. и 14 бр.; монтажни работи - 140 л.м. и 229 бр. Част Електро - демонтажни и монтажни работи: 9716 л.м. и 1594 бр.
НЕ
НЕ
НЕ
Строително-ремонтните работи, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват на територията на един обект при технологична последователност на дейностите. Възлагането на поръчката на повече от един изпълнител би създало пречки и затруднения от гледна точка на технологията на изпълнение, а също така и условия за възникване на критични точки по отношение на безопасността на труда. При разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, както би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което от своя страна може да изложи на прекалено висок риск приключването на дейностите качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 234 000 (двеста тридесет и четири хиляди) лева без ДДС, с включени 20% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката. Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности, невключени в КСС,включително и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер до 20 (двадесет) процента от предложената от Участника обща стойност без ДДС, формирана съгласно количествено-стойностна сметка, като не може да надхвърля 39 000 (тридесет и девет хиляди) лева без ДДС. Общата прогнозна стойност на поръчката, с включени 20% разходи за допълнителни дейности не може да надвишава 234 000 (двеста тридесет и четири хиляди) лева без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
19.04.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Деян Григоров Грънчаров
Помощник-ректор, съгл. пълномощно изх.№ 099-1271/08.06.2016 г.