Версия за печат

00983-2019-0016

BG-Варна:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер Р-110-162 от дата 19.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000083633

BG331, Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна, ул. Марин Дринов №55, За: Елена Панева, България 9002, Варна, Тел.: 052 677054, E-mail: epaneva@mu-varna.bg, Факс: 052 643116

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Извършване на строително-ремонтни работи на кабинети и общи части в сграда Ректорат на Медицински университет „Проф. д-р Параскев Стоянов“ - Варна”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е избор на изпълнител за извършване на текущ ремонт на помещения в сграда Ректорат на Медицински университет – Варна, находяща се на ул. „Марин Дринов“ № 55, гр. Варна, съгласно Техническа спецификация (Приложение №1) Четириетажната сграда на сутерен е с идентификатор 10135.2557.152.1 по Кадастралната карта на гр. Варна, застроена площ 2206 кв.м. и начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование. Ремонтните дейности ще се осъществяват на: -Трети етаж - кабинет 318; -Четвърти етаж - кабинети 414, 416, 417, 422, 432, 433, 434 и коридор на административен етаж; - Четвърти етаж - хидроизолация на 9 броя покривни табакери на административен етаж. Общо количество строително-ремонтни работи: Част Архитектура и строителство - демонтажни работи: 1313.63 м2, 535.32 л.м. и 25 бр.; монтажни работи - 4711.71 м2, 1738,52 л.м., 71 бр. и 4 м3. Част ВиК - демонтажни работи: 28 л.м. и 14 бр.; монтажни работи - 140 л.м. и 229 бр. Част Електро - демонтажни и монтажни работи: 9716 л.м. и 1594 бр.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Строително-ремонтните работи, предмет на настоящата поръчка, ще се извършват на територията на един обект при технологична последователност на дейностите. Възлагането на поръчката на повече от един изпълнител би създало пречки и затруднения от гледна точка на технологията на изпълнение, а също така и условия за възникване на критични точки по отношение на безопасността на труда. При разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители, както би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което от своя страна може да изложи на прекалено висок риск приключването на дейностите качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на настоящата обществена поръчка на обособени позиции е нецелесъобразно.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 234000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение предмета на поръчката е в размер на 234 000 (двеста тридесет и четири хиляди) лева без ДДС, с включени 20% разходи за допълнителни дейности. Посочената цена представлява максимално допустима стойност на договора за обществена поръчка, като Възложителят се лимитира от нея, но не се задължава да я изразходва. Посочените в Техническата спецификация и Количествено-стойностната сметка (КСС) количества строително-ремонти работи са прогнозни и ще служат за оценка на офертите на участниците. Възможно е в хода на изпълнение на поръчката да възникне необходимостта от промяна на количествата и/или изпълнението на нови дейности, невключени в КСС, които към момента на откриване на процедурата не са могли да бъдат предвидени, но при изпълнение на дейностите са обективно необходими за изпълнение предмета на поръчката. Възложителят си запазва правото да възлага допълнителни дейности, необходимостта от които е възникнала в хода на изпълнение на поръчката и представляват увеличение на предвидените в КСС количества (обем) за даден вид работа или са нов вид дейности, невключени в КСС,включително и за други помещения и общи части в сградата. Разходът/ите по тези допълнителни дейности ще е в размер до 20 (двадесет) процента от предложената от Участника обща стойност без ДДС, формирана съгласно количествено-стойностна сметка, като не може да надхвърля 39 000 (тридесет и девет хиляди) лева без ДДС. Общата прогнозна стойност на поръчката, с включени 20% разходи за допълнителни дейности не може да надвишава 234 000 (двеста тридесет и четири хиляди) лева без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Деян Григоров Грънчаров

VIII.2) Длъжност

Помощник-ректор, съгл. пълномощно изх.№ 099-1271/08.06.2016 г.