Версия за печат

01467-2019-0023

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РРС 19-035-1 от дата 16.04.2019 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130277958

BG411, ЧЕЗ Разпределение България АД, бул. Цариградско шосе № 159 БенчМарк Бизнес Център, За: Радосвета Тончева, България 1784, София, Тел.: 02 8958967, E-mail: radosveta.toncheva@cez.bg, Факс: 02 8272171; 02 8270332

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.cez-rp.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/CompanyPublishedTenders.aspx?companyId=20808&mainmenu=false.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 132 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София и области Благоевград, Перник, Кюстендил, Плевен, Враца, Ловеч, Монтана и Видин“, реф. № РРС 19-035

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

„ЧЕЗ Разпределение България”АД провежда открита процедура с предмет:„Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София и области Благоевград, Перник, Кюстендил, Плевен, Враца, Ловеч, Монтана и Видин“,реф.№РРС 19-035 Предметът на поръчката е разделен на 7 (седем) обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Перник и Кюстендил; Обособена позиция 2 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Благоевград; Обособена позиция 3 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на област Плевен; Обособена позиция 4 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Ловеч и Враца; Обособена позиция 5 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на области Монтана и Видин; Обособена позиция 6 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Изток“; Обособена позиция 7 – Възстановяване на пътни и тротоарни настилки на територията на гр.София” – ОЦ „Юг”. Всеки участник може да подава оферта за няколко обособени позиции (една или повече обособени позиции, до максималния брой обособени позиции по предмета на поръчката) при условие, че отговаря на изискванията на ЗОП, Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП) и на изискванията на Възложителя, включително на критериите за подбор, посочени в обявлението и документацията. Критерият за възлагане на настоящата обществена поръчка при определяне на икономически най-изгодната оферта е „най-ниска цена”. Класирането на участниците се извършва за всяка обособена позиция поотделно. На първо място по съответната обособена позиция се класира участникът, предложил най-ниска цена за изпълнение на видовете и количества работи, описани в количествено - стойностната сметка. Договор се сключва с класирания на първо място участник за съответната обособена позиция. Срокът на договора за всяка обособена позиция е 48 (четиридесет и осем) месеца, считано от датата, на която е сключен или до достигане на максималната стойност, за която е сключен, в зависимост от това кое събитие ще настъпи първо по време. Основните видове дейности, които се предвиждат за изпълнение след извършване на аварийни ремонти по електросъоръженията, собственост на„ЧЕЗ Разпределение България“АД са строитерно-монтажни работи с приблизително общо количество за всички позиции, както следва:за възстановяване на асфалтови настилки по улици и тротоари-около 5628 м2, възстановяване на бетонни настилки по улици и тротоари - около 1324 м2, възстановяване на паважни настилки - около 316 м2, възстановяване на тротоарни настилки с бетонови/базалтови плочи - около 7192 м2, възстановяване на бордюри - около 476 м, ремонт и/или изграждане на шахти - около 320 бр., възстановяване на фундаменти на кабелни касети - около 224 бр., възстановяване на прилежащи площи около и върху главни електромерни табла - около 454 м2. Подробно описание на видовете работи и техните количества по отделно за всяка позиция са посочени в количествено-стойностните сметки. Изпълнението на договора за всяка обособена позиция ще се извършва в зависимост от техническата готовност на Възложителя за възлагане на изпълнението. За възлагане на конкретните видове работи възложителят съставя документ/и за възлагане на изпълнението, съдържащ/и най-малко следната информация: видовете работи и количеството им, срок за изпълнение, цената на база единичните цени и др. В документа за възлагане на изпълнението се посочват и видовете материали, които Възложителят предоставя на Изпълнителя, както и тяхното количество и стойност. Документът за възлагане на изпълнението се подписва от Възложителя и Изпълнителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Изискванията при изпълнение на договора (клаузи в проекта на общи договорни условия:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1460000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

16.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Томаш Пецка

VIII.2) Длъжност

Главен директор "Управление на активите" и Член на Управителния съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, упълномощен с решение на УС на "ЧЕЗ Разпределение България" АД, отразено в Протокол № 468 - т.10 от 10.04.2019 год.