Версия за печат

00309-2019-0002

BG-гр.Гулянци:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-09-140 от дата 10.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413691

BG314, община Гулянци, ул.Васил Левски №32, За: Адриян Апостолов, България 5960, гр.Гулянци, Тел.: 00359 65612171, E-mail: adrian_apostolov72@abv.bg, Факс: 00359 65612567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gulyantsi.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gulyantsi.net/index.php/bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Избор на изпълнител на строително – монтажните работи за изпълнение на обект: „Рехабилитация на улици в община Гулянци”, който включва следните подобекти: Подобект №1 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ХРИСТО СМИРНЕНСКИ" ОТ ОТ73 ПРЕЗ ОТ313, ОТ314, ОТ37, ОТ316, ОТ303 до ОТ300 в гр. ГУЛЯНЦИ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №2 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."СИМЕОН ВЕЛИКИ" ОТ ОТ118 ПРЕЗ ОТ263, ОТ264, ОТ111, ОТ136, ОТ142е, ОТ59е до МОК в с. БРЕСТ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №3 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ОТЕЦ ПАИСИЙ" ОТ ОТ119 ПРЕЗ ОТ125, ОТ155, ОТ 150 до ОТ148 в с. БРЕСТ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №4 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."СТЕФАН СТАМБОЛОВ" от ОТ95 ПРЕЗ ОТ254, ОТ48, ОТ31, ОТ136, ОТ722, ОТ17, ОТ16, ОТ11, ОТ46 до ОТ47е в с. БРЕСТ, общ. Гулянци; Подобект №5 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ШИПКА" ОТ ОТ156 ПРЕЗ ОТ154, ОТ155 ДО ОТ152 в с.МИЛКОВИЦА, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №6 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ПЕЙО ЯВОРОВ" ОТ ОТ179 ПРЕЗ ОТ174, ОТ152, до ОТ151 в с.МИЛКОВИЦА, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е избор на изпълнител на строително – монтажните работи за изпълнение на обект: „Рехабилитация на улици в община Гулянци”, който включва следните подобекти: Подобект №1 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ХРИСТО СМИРНЕНСКИ" ОТ ОТ73 ПРЕЗ ОТ313, ОТ314, ОТ37, ОТ316, ОТ303 до ОТ300 в гр. ГУЛЯНЦИ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №2 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."СИМЕОН ВЕЛИКИ" ОТ ОТ118 ПРЕЗ ОТ263, ОТ264, ОТ111, ОТ136, ОТ142е, ОТ59е до МОК в с. БРЕСТ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №3 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ОТЕЦ ПАИСИЙ" ОТ ОТ119 ПРЕЗ ОТ125, ОТ155, ОТ 150 до ОТ148 в с. БРЕСТ, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №4 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."СТЕФАН СТАМБОЛОВ" от ОТ95 ПРЕЗ ОТ254, ОТ48, ОТ31, ОТ136, ОТ722, ОТ17, ОТ16, ОТ11, ОТ46 до ОТ47е в с. БРЕСТ, общ. Гулянци; Подобект №5 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ШИПКА" ОТ ОТ156 ПРЕЗ ОТ154, ОТ155 ДО ОТ152 в с.МИЛКОВИЦА, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ; Подобект №6 РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛ."ПЕЙО ЯВОРОВ" ОТ ОТ179 ПРЕЗ ОТ174, ОТ152, до ОТ151 в с.МИЛКОВИЦА, ОБЩИНА ГУЛЯНЦИ. Проектите са достъпни в профила на купувача и участниците следва да изпълнят предмета на поръчката съобразно предвиденото в тях. Количеството на строителните работи е посочено в КС - достъпни в профила на купувача.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Критериите за подбор:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в проектите, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект „Рехабилитация на улици в община Гулянци“ и разделянето им е, както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Взаимосвързани са също така и отделните подобекти, които са посочени по-горе и са включени в предметния обхват на изпълнение от обекта на възлагане, чието функционално предназначение и техническо изпълнение не позволява механичното им разделяне в отделни обособени позиции и би довело до невъзможност за качествено изпълнение на съответната част от обществената поръчка. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на обекта в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1398125 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съобразно отпуснатите на община Гулянци средства , максималният финансов ресурс за изпълнение на строителството е 1 398 125 лв. без ДДС. Взета е предвид прогнозната стойност на настоящата поръчка, която попада в праговете на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП и факта, че естеството на строителните работи, предвидени за изпълнение, позволяват достатъчно точно да се определят техническите спецификации. Не са налице условия за възлагане на обществената поръчка по реда на открита процедура, ограничена процедура, състезателна процедура с договаряне, състезателен диалог, партньорство за иновации, договаряне без предварително обявление, конкурс за проект или пряко договаряне. С оглед на обстоятелството, че при предвидената в ЗОП процедура "публично състезание" всички заинтересовани лица могат да подадат оферти за участие и с цел гарантиране в най-голяма степен публичност и прозрачност на възлагане изпълнението на поръчката, каквато несъмнено е една от водещите цели на Възложителя, настоящата обществена поръчка се възлага чрез ,,публично състезание“. Възложителят взема решение за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание като индивидуален административен акт, издаден по реда на ЗОП, с което одобрява обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, както и документацията към обявлението, в съответствие с разпоредбата на чл.22, ал.2 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалби се подават в 10 - дневен срок след изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП, до КЗК с копие до кмета на община Гулянци.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

10.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Лъчезар Петков Яков

VIII.2) Длъжност

кмет на община Гулянци