Версия за печат

00426-2019-0007

BG-Кюстендил:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

2. Строителство на сгради и съоръжения


Решение номер 17 от дата 09.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550875

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за извършване на инженеринг по Проект „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил ОП „Региони в растеж“ 2014-2020“ по две обособени позиции“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

1. Разработване на технически проект по части, съгласно одобрено задание за проектиране, по съответната обособена позиция 2. Изпълнение на СМР в съответствие с изготвеният проект и количествено-стойностни сметки по части; 3. Упражняване на авторски надзор 4. Изготвяне на екзекутивна документация за строежа след изпълнение на предмета на поръчката при необходимост.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Проект BG16RFOP001-5.002-0014-С01 „Дългосрочна грижа и достоен живот за хората с увреждания в община Кюстендил“, по Процедура BG16RFOP001-5.002 „Подкрепа за деинституционализация на социалните услуги за възрастни и хора с увреждания“, финансирана по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1776529.57 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата обществена поръчка на основание чл. 17, ал. 1 във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 12 и чл. 19, ал. 1 от ЗОП. Видно от предмета и обема на обществената поръчка, обект на поръчката е строителство по смисъла на чл.3, ал.1, т.1, буква „б“ от ЗОП, във връзка с чл.11 , ал.1 от ЗОП, а именно: проектиране, строителство и авторски надзор (инженеринг) на един Дневен център за подкрепа на лица с различна форма на деменция и техните семейства и три броя Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост. Предвид това и на основание чл.21, ал.16 от ЗОП, Възложителят е могъл да отдели всеки един от обектите в отделна обществена поръчка, като приложи съответния ред за възлагане съобразно прогнозната стойност на всеки обект. Възложителят не се е възползвал от възможността да възложи изпълнението на всеки един обект по реда, приложим за индивидуалната му стойност, а обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал., т.12 от ЗОП – Публично състезание. При обявяване на обществената поръчка Възложителят е преценил възможността за разделяне на поръчката на обособени позиции, съгласно чл.46, ал. 1 от ЗОП, като е взел решение да обособи обектите, предмет на възлагане в две обособени позиции. Обособена позиция № 1 „Изграждане на Дневен център за подкрепа на лица с различни форми на деменция и техните семейства“ в УПИ ІХ, кв.308 по плана на гр. Кюстендил“ Обособена позиция № 2 „Изграждане на три еднотипни самостоятелно обособени сгради – Център за грижа за лица с умствена изостаналост в УПИ І, УПИ ІІ и УПИ ІІІ, кв.14, с.Вратца, общ. Кюстендил“ Обектите в обособена позиция № 2 са групирани с оглед близкото им разположение – три обособени имота с общи вътрешни регулационни граници, за изпълнението на поръчката всеки потенциален участник ще има възможността да ползва едни и същи ресурси за изпълнението и на трите обекта (напр: може да се ползва един бетонов възел, закупуване на материали на едро със съответна по-голяма отстъпка, използване на общи складови помещения и др.). Това ще доведе до по- голяма конкурентоспособност на участниците и съответно постигане от страна на Възложителя на максимално съотношение качество/цена. Освен това, решението на Възложителя е наложено и от обстоятелството, че в обособената позиция и трите обекта са от един и същи тип, приложими са еднакви изисквания, което ще допринесе за единна визия и облик на същите. С разделянето на поръчката на две обособени позиции ще бъде постигнато максимално съотношение качество – цена, ще се спести времеви и финансов ресурс, както на потенциалните изпълнители, така и на Възложителя, респективно ще бъдат усвоени, разходвани и използвани оптимално представените от Оперативната програма средства. Взето е предвид и обстоятелството, че и обектите са от една категория строежи и към участниците в процедурата са приложими едни и същи критерии за подбор.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл.179, ал.1, т.4 от ЗОП

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Петър Георгиев Паунов

VIII.2) Длъжност

Квет на Община Кюстендил