Версия за печат

00307-2019-0013

BG-Козлодуй:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 212 от дата 08.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193250

BG313, Община Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, За: Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки, България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85865, E-mail: op.ob.kozloduy@gmail.com, Факс: 0973 80183

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Инженеринг – проектиране, изграждане и упражняване на авторски надзор по време на строителството на паркинг в жк 3 – Юг до ДГ „Звънче” в гр. Козлодуй”

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За изпълнение предмета на настоящата обществена поръчка е необходимо да бъдат реализирани дейности по проектиране, извършване на строително-монтажни работи (СМР) и осъществяване на авторски надзор по време на изграждането на паркинг в жк 3 – Юг до ДГ „Звънче” в гр. Козлодуй. Проектирането следва да стане еднофазно, във фаза работен проект, който да се изготви в следните части: Част „Архитектурна”, Част „Пътна”, Част „Геодезия”, Част „Конструктивна – детайл за фундамент на електрически стълб”, Част „Електрическа”, Част „В и К”, Част „Постоянна организация на движението” (ПОД), Част „Временна организация и безопасност на движението” (ВОБД), Част „ПБЗ”, Част „ПБ”, Част „ПУСО” и Част „ПСД”, с обем и съдържание в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и техническата спецификация (в това число мерки за достъпна среда) и да съдържа необходимата за оптимална строителна дейност информация: детайли, технологична последователност на изграждането, включително график за изпълнението и проектно сметна документация – обобщени и подробни количествени и количествено – стойностни сметки. Предвидените за изпълнение СМР следва да се извършат съгласно изискванията за планиране и проектиране на комуникационно-транспортната система на урбанизираните територии. Документирането на извършените СМР ще се осъществява съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и чрез протоколи за изпълнени строително–монтажни работи, в които се отразяват видовете работи, количества и единични цени. В строежа следва да се влагат само строителни продукти, които осигуряват изпълнението съществените изисквания към строежите и да са с оценено съответствие, съгласно изискванията на Закона за техническите изисквания към продуктите, съответно на „Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти”. Строителният надзор и оценката на съответсвието на проекта не са предмет на настоящата обществена поръчка. Упражняването на авторски надзор следва да се изпълнява при всяко повикване от страна на Възложителя по телефон и имейл в срока, посочен от него, като не възпрепятства изпълнението на СМР, съгласно нормативните изисквания, касаещи проектирането и изпълнението на строителството – Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. За проблеми, възникнали при изграждането на обекта, авторският надзор следва да дава незабавно компетентни решения и оказва техническа помощ, в срокове посочени от Възложителя. Авторският надзор отстранява за своя сметка всички пропуски и неточности в проекта, установени по време на строителството, в срокове посочени от Възложителя. Подробно описание на всички дейности, включени в предмета на процедурата, се съдържа в техническата спецификация, неразделна част от документацията към настоящата обществена поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Дейностите, включени в обхвата на поръчката се отнасят за един обект и са взаимно свързани по между си. Организацията на работния процес, технологическата последователност и качественото изпълнение на предмета на поръчката обуславя необходимостта дейностите да се извършат от един изпълнител. В противен случай, координирането на различни изпълнители за обособените позиции би могло сериозно да застраши качественото изпълнение на поръчката. Необособяването на настоящата процедура на позиции не би довело до необосновано предимство или необосновано да ограничи участието на стопанските субекти и по този начин всяко едно заинтересовано лице може свободно да участва и да представи своята оферта, като това няма да наруши един от основните принципи, залегнали в ЗОП, а именно „свободна конкуренция”.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 161610 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид това, че не са налице условията за провеждане на процедури на договаряне и състезателен диалог, обществената поръчка ще бъде възложена посредством открита процедура. Провеждането на открита процедура по чл. 74 от ЗОП, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП гарантира в максимална степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител, ефективно и целесъобразно разходване на средства. Редът и условията, при които ще се избере изпълнител на обществената поръчка, са съобразени със ЗОП и Правилника за прилагането на Закона за обществените поръчки (ППЗОП). Процедурата за възлагане на обществената поръчка по чл. 74 от ЗОП, във връзка с чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП е основана на принципите на публичност и прозрачност, на пропорционалност и на равнопоставеност и недопускане на дискриминация, като гарантира в максимална степен свободна и лоялна конкуренция при избор на изпълнител и дава възможности за участие на всички участници, отговарящи на изискванията на Възложителя.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Настоящото Решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Маринела Георгиева Николова

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Козлодуй