Версия за печат

00692-2019-0012

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер 24 от дата 08.04.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, УМБАЛ Света Анна - София АД, За: Боян Авджийски/Диана Тодорова, България 1750, София, Тел.: 02 9759011; 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011; 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна" - София АД

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на процедурата е поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД /Строително ремонтни работи/ в зависимост от конкретните потребности на Възложителя. Подробно описание на строително ремонтните работи по вид е представено в техническата спецификация, изготвена от Възложителя, и приложена към документацията за участие в процедурата. Техническата спецификация включва: *стойност на труд *стойност на материали Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническата спецификация и изискванията, посочени в документацията, изготвена от Възложителя. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца или до усвояване на сумата от 1 000 000 лева без ДДС. Заявените количества за срока на договора зависят от потребностите на лечебното заведение, като стойността на заявките не може да надхвърля предварително заложената пределна сума. Плащането се извършва в левове, по банков път, на посочената от Изпълнителя банкова сметка, отложено, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от извършване на строително-ремонтните работи и представяне на следните документи: фактура, акт Образец №19, подписан от Възложител и Изпълнител и приемо-предавателни протоколи, подписани от материално отговорните лица, удостоверяващи качественото изпълнение на видовете строително-ремонтни работи по цени за видовете СРР. Срокът за реакция при аварийни ремонти е по предложение на участника, в минути, но не по-дълъг от 120 минути от получаването на уведомление от Възложителя. В рамките на крайната цена се включват всички присъщи разходи за извършване на строителни-ремонтните дейности, предмет на поръчката – крайна цена за труд, както и крайна цена за материали (доставка, товаро-разтоварателна дейност и други) до краен получател - УМБАЛ “Света Анна” - София АД. Необхванатите видове СРР, които не са отразени в техническото задание, ще бъдат остойностявани след представяне на анализни цени и съответното им одобрение от Възложителя. Анализните цени са крайни до Възложителя с включени всички разходи за изпълнение на СРР – труд и материали. Възложителят има право да изисква сертификати за качество на материалите, които ще бъдат влагани при строително ремонтни работи. За определени номенклатурни единици, описани в документацията за участие в процедурата, участниците следва да представят мостри на предложените материали. Мострите следва да бъдат в оригинална опаковка, надписана с номенклатурната единица по техническата спецификация. Участник, непредставил мостри по номенклатурните единици, за които те се изискват, се отстранява от участие в процедурата. Към техническото си предложение всеки участник следва да приложи следните документи, които са неразделна негова част: 1. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда и закрила на заетостта и условията на труд 2. Декларация, че всички оферирани материали отговарят на европейските и/или българските държавни стандарти за качество. 3. Приемо-предавателен протокол за предоставени мостри.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Характерът и предметът на дейностите по поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна" - София АД не позволява разделянето на поръчката на обособени позиции и избор на повече от един изпълнител.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1000000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Иницииращ доклад с Вх. № 01-1342/11.02.2019 г. от Тома Урдев - Началник сектор ПСФ и Деница Костодинова - Началник Отдел ВК, относно заявяване на необходимостта от провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет Поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3, във връзка с чл.197, ал.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

08.04.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Д-р Славчо Сотиров Близнаков

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор