00275-2019-0003
Технически редакции | ||
28.03.2019 09:14 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2019 09:10 ч. : | 28/03/2019 09:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.03.2019 09:10 ч. : | 28/03/2019 09:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Годеч:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG412, Община Годеч, пл. Свобода № 1, За: инж. Ангел Ангелов - директор на д-я ТУЕП, България 2240, Годеч, Тел.: 0729-22300, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729-23513
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.godech.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.godech.bg/profil-na-kupuvacha/1766-protzedura-079-19.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„СМР на обект реконструкция на улици, тротоари, съоръжения и принадлежности към тях в град Годеч: ЕТАП I-ул. „Христо Смирненски“ от о.т. 71 до о.т. 35”
Основните видове работи за изпълнението на предвидените дейности са ремонт и реконструкция на съществуваща асфалтова настилка включващи: фрезоване, издухване и измиване на асфалтова настилка, ремонти полагане на бордюри, ремонт и направа на тротоари, повдигане на РШ и ДШ, подмяна на капаците и решетките им с нови, направа на нови улични дъждоотоци и нови ДШ, ремонти на всички прилежащи съоръжения към уличните платна, изкърпване с неплътен асфалтобетон и запълване на единични пукнатини, почистване на района, полагане на асфалтобетонна настилка, както и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания.
НЕ
НЕ
НЕ
Дейностите предмет на поръчката са неделими. В тази връзка за качественото изпълнение на поръчката дейностите предмет на поръчката трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Налице е невъзможност за разделяне на дейностите предмет на поръчката и едновременната им реализация от няколко изпълнители. Изпълнението касае един строителен обект. Допълнителна трудност са гаранционните срокове за свършеното, отговорността за въвеждането на обекта в експлоатация и осигуряването на безопасност на строителната площадка. По посочените причини е необходимо видовете и количества строителни работи да се реализират от един изпълнител, тъй като те не могат технически и икономически да се разделят и обособят в рамките на изпълнението на поръчката без значителни затруднения за възложителя. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на обекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Въз основа на направени пазарни консултации е определена прогнозна стойност на обществената поръчка, а именно:225000 лева без ДДС. Като взех в предвид прогнозната стойност, и че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят технически спецификации и количествени сметки от работния проект , считаме че обществената поръчка следва да бъде възложена по реда на Закона за обществените поръчки, чрез процедура „Публично състезание”.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
28.03.2019 г.
VIII: Възложител
Радослав Василев Асенов
Кмет на Община Годеч