00109-2019-0017
Технически редакции | ||
25.03.2019 15:59 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 15:56 ч. : | 25/03/2019 15:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.03.2019 15:56 ч. : | 25/03/2019 15:55 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград:
Решение за откриване на процедура
-- Извън списъка
І: Възложител
Публичен
BG413, Община Благоевград, пл. Георги Измирлиев №1, За: Ива Цветанова - Началник-отдел ОП, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867726, E-mail: itsvetanova@blgmun.com, Факс: 073 884451
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.blgmun.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=b5MmS0per2w%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Aсфалтиране на двора на дневен център за деца с увреждания ул. „Скаптопара“ № 26“
Видовете СМР, подлежащи на изпълнение са 1.Разбиване на бетон-8.43м3; 2.Демонтаж на бордюри-48.20м;3 Механизиран изкоп, вкл. натоварване и извозване на депо-60.80м3;4.Доставка и полагане нови бордюри, вкл. всички съпътстващи дейности-46.20м;5.Доставка и полагане на трошен камък-45.90м3;6.Направа на битумен разлив, съгласно изискванията на ТС 2014-229.48м2;7.Производство, превоз и на плътен асфалтобетон тип А с дебелина 5 см-27.54 т. При изпълнение на СМР на обекта да се спазват изискванията на: -Техническа спецификация на АПИ 2014 г.; ЗУТ; Наредба № РД-02-20-19 от 29 декември 2011 г. за проектиране на строителните конструкции на строежите чрез прилагане на европейската система за проектиране на строителни конструкции; Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017 г. за планиране и проектиране на комуникационно-транспортната система на урбанизираните територии; Наредба № 6 от 26 ноември 2003 г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии; Наредба № 2 от 17.01.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътна маркировка; - Наредба № 18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци.!!!Забележка: Участниците следва да имат предвид, че навсякъде в Техническата спецификация, където е посочен стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон във връзка с чл. 48, ал. 1, т. 2 от ЗОП, или се съдържат конкретен модел, източник или специфичен процес, който характеризира продуктите или услугите, предлагани от конкретен потенциален изпълнител, търговска марка, патент, тип или конкретен произход или производство, което би довело до облагодетелстване или елиминиране на определени лица или някои продукти във връзка с чл. 49, ал. 2, предл. 2 от ЗОП, следва да се чете допълнено с думите „или еквивалентно/и“.
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка не следва да бъде разделяна на обособени позиции, с оглед обстоятелството, че предмета на поръчката е неделим. Предвидената дейност е строителство, поради което е нецелесъобразно разделянето на поръчката на обособени позиции. Разделянето на обособени позиции, както и възлагането на различни изпълнители би довело до дублиране на разходи за Възложителя за изграждане на временно строителство и доставяне на техника.
НЕ
V: Мотиви
Съобразно направените разчети, максималният финансов ресурс за изпълнение на строителството, предмет на настоящата процедура е в размер на 8 333,33 /осем хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки / без ДДС или 10 000,00 /десет хиляди лева/ с ДДС. При възлагане на обществени поръчки публичните възложители могат да избират свободно открита или ограничена процедура. Предвид обстоятелството, че естеството на строителството позволява достатъчно точно да се определят техническите спецификации, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в Закона за обществените поръчки ред за открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по програмата. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най - добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта, на която от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. За да осигури прозрачност и създаде ясни и точни правила, законодателят е придал на процедурата за възлагане на обществена поръчка един изключително формален характер, като всяко нарушение на процедурните правила препятства сключването на законосъобразен договор за изпълнение на обществената поръчка. Избягването на горепосочените усложнения и предотвратяването на възможността най-изгодното предложение да бъде отстранено от участие в процедурата по изключително формални причини налага участниците да спазват стриктно настоящите указания и правилата на ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
25.03.2019 г.
VIII: Възложител
АТАНАС СТАНКЕВ КАМБИТОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД