Версия за печат

00601-2019-0007

BG-Долна Митрополия:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер РД-08-192 от дата 22.03.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413725

BG31, Община Долна Митрополия, ул. Св.св.Кирил и Методий №39, За: инж.Пепа Герашка - Директор Дирекция, България 5855, Долна Митрополия, Тел.: 064 680704, E-mail: dolnamitropolia@el-soft.com, Факс: 064 680704

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.dolnamitropolia.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.dolnamitropolia.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190322hISV1481238.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Възстановяване на ул. „Вит“, с. Подем и изграждане на система за предпазване от дъждовните води“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Обект на поръчката е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, като избрания изпълнител следва да извърши предвидените в одобрения инвестиционен проект строителни дейности за реконструкция и възстановяване на ул. Вит в с.Подем, община Долна Митрополия. Етапност на изпълнение на строителството по проекта. За реализирането на проекта е осигурено частично финансиране. Предвид това строителството на обекта е разделено и ще се осъществи на два етапа както следва: - І етап „Възстановяване на ул. „Вит“, с. Подем – пътни работи“ - ІІ етап „Възстановяване на ул. „Вит“, с. Подем - изграждане на система за предпазване от дъждовните води» Предвидените за изпълнение видове работи по двата етапа на строителството са разделени от Проектанта и Възложителя в отделни Количествени сметки /КС/. През първи етап ще се изпълнят видове работи съгласно КС I-ви етап на Възложителя. Втория етап на строителството по проекта се поставя под условие за “отложено изпълнение”, съгласно предвидената в чл. 114 от ЗОП възможност, поради обективна липса на финансов ресурс към момента на обявяването на настоящата процедура. Неговото изпълнение ще започне след осигуряване от Възложителя на необходимите финансови средства за изпълнението му.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предмет на обществената поръчка е изпълнение на СМР за изграждането на една улица в едно населено място и съответните отводнителни съоръжения към нея за предотвратяване на наводненията в случай на проливни дъждове. Основен мотив за неразделяне на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че дейностите по изпълнение на строителството ще бъдат извършвани по трасето на един линеен обект – улица „Вит“, находящ се на територията на едно населено място – с.Подем. Освен това обектът, предмет на настоящата поръчка се характеризира със самостоятелна техническа и икономическа идентичност и представлява самостоятелен строеж по смисъла на &2, т.51 от ЗОП. Независимо от предвидената етапност на изпълнение, видове работи по отделните етапи са “обективно неделими части” от строителството по проекта по смисъла на &2, т.28 от ЗОП – т.е. обекта е систематично, икономически и технически неделим. За него е изготвен един технически проект и предвидените с него СМР изискват единна технология на изпълнение, гарантираща възстановяване на пътната настилка и изграждане на съоръжения, които ще предотвратят разрушаването й при бъдещи наводнения. За строежа е издадено едно Разрешение за строеж по реда на чл.96 от ЗУТ, съответно след приключване на изпълнението, обекта ще бъде въведен в експлоатация с едно Разрешение за въвеждане в експлоатация. Всичко гореизложено обуславя факта, че обществената поръчка следва да бъде изпълнена от един изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 990591.85 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност от 270 000 лв. до 10 000 000 лв. без ДДС, Възложителят прилага някоя от предвидените в чл. 18, ал.1, т.12-13 на ЗОП. В конкретния случай, прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 990 591.85 лева без ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице основанията за провеждане на някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на процедура на публично състезание. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1) Парична сума; 2) Банкова гаранция; 3) Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалбата може да се подава от всяко заинтересовано лице пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на 14-дневния срок от публикуване в РОП на обявлението, с което се оповестява откриването на процедурата, съгласно чл. 197 ал. 1 т. 1 ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

22.03.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Поля Василева Цоновска

VIII.2) Длъжност

Кмет на община Долна Митрополия