Версия за печат

00138-2019-0012

BG-Шумен:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер ЗОП 12-01 от дата 28.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000931721

BG333, Община Шумен, бул. Славянски № 17, За: Цвета Николова, България 9700, Шумен, Тел.: 054 857747, E-mail: ts.stilianova@shumen.bg, Факс: 054 800400

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.shumen.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://mdt.shumen.bg/ImeonWEB/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=x8LxGops8Q0%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за сключване на рамково споразумение


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„СКЛЮЧВАНЕ НА РАМКОВО СПОРАЗУМЕНИЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВО, ОСНОВЕН РЕМОНТ, РЕКОНСТРУКЦИЯ, РЕХАБИЛИТАЦИЯ И ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ПЪТНА И УЛИЧНА МРЕЖА, ПЪТНИ СЪОРЪЖЕНИЯ И ЕЛЕМЕНТИ НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИНФРАСТРУКТУРА ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ШУМЕН“

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

За осъществяване на предмета на поръчката възложителят предвижда сключване на рамково споразумение. Обхватът и обемът на отделните поръчки, възлагани въз основа на рамковото споразумение, ще зависи от конкретната необходимост на Възложителя, както и от изискванията на нормативната уредба в срока на рамковото споразумение. Целта на процедурата е да бъде сключено рамково споразумение, в което не са определени всички условия за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на общинска пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура. С възлагане на настоящата поръчка, Възложителят цели да избере един потенциален изпълнител на предмета на поръчката, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на пътното строителство, на който да възложи изпълнението на дейностите по предмета на обществената поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Показателите за оценка на офертите:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Настоящата обществена поръчка не е разделена на обособени позиции, като мотивите за това са следните: Поради спецификата на възлагане на поръчка чрез рамково споразумение, участниците не формират обща крайна цена. С оглед взаимната свързаност на дейности при изпълнение на поръчката, същата не е целесъобразно да бъде разделена на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 20000000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

С цел Възложителят да положи максимални грижи за целогодишна нормална експлоатация на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура, съобразно годишните бюджети, както и евентуано отпускане на средства от европейско или друго финансиране, на практика видът и броят на обектите не биха могли да се определят предварително. С цел постигане на целесъобразност при разходване на бюджетни и други средства и спазване основните принципи на ЗОП, Възложителят взема решение да проведе открита процедура за сключване на рамково споразумение при условията и по реда на Глава седма "а", част втора от ЗОП със срок на изпълнение до 4 години считано от датата на подписване на споразумението с 1 (един) потенциален изпълнител, който отговаря на предварително обявените от възложителя условия. Чрез избраната процедура, а именно сключване на рамково споразумение, се цели да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат най-добрите за възложителя условия, поради което, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура, целта на която, от друга страна е да защити обществения интерес, посредством осъществяване на контрол върху разходването на средства от общинския и държавния бюджет и фондовете на Европейския съюз, и едновременно с това да насърчи конкуренцията, като създаде равни условия и прозрачност при участието в процедурата. При провеждане на настоящата процедура по възлагане в максимална степен ще бъдат съблюдавани принципите на добро финансово управление, а именно: икономичност, ефикасност и ефективност. С рамковото споразумение ще бъде определен редът за сключване на договорите за обществени поръчки.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Жалба срещу настоящото решение може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Боян Костадинов Тодоров

VIII.2) Длъжност

зам. - кмет по строителство и екология,упълномощено лице съгл. чл. 7, ал. 1 ЗОП със съгласно Заповед № РД-25-862/20.04.2016 г. на Кмета на Община Шумен