00840-2019-0003
Технически редакции | ||
28.02.2019 10:04 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
28.02.2019 10:04 ч. : | 28/02/2019 09:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.02.2019 10:04 ч. : | 28/02/2019 09:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Дряново:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG322, Община Дряново, ул. Бачо Киро, За: инж. Племен Пенчев, България 5370, Дряново, Тел.: 00 67672962, E-mail: penchev@dryanovo.bg, Факс: 00 67674303
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.dryanovo.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://213.16.45.6:56789/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=qEekU11uge8%3d.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Извършване на строително-монтажни работи за цялостен ремонт на ул. „Шипка“, гр. Дряново“
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, в т.ч. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него; техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване; и минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Видовете СМР, които подлежат на изпълнение и техните количества са подробно описани в приложената към документацията за обществената поръчка Количествена сметка – Образец № 5. Описание на съществуващото положение и подробно описание на изискванията към плануваните видове СМР се съдържат в Техническа спецификация, представляваща Приложение № 1 към документацията за обществената поръчка.
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на обществената поръчка не позволява нейното разделяне на обособени позиции, тъй като същият обхваща вътрешна улица по дължината на която преминава водопровод, в гр. Дряново, уличната и водопроводната мрежа са с обща техническа функция, с огромно значение за свободното придвижване на гражданите, както и непрекъсването водоподаването на питейна вода на територията на гр. Дряново. При разделянето на поръчката на обособени позиции и в случай на избор на различни изпълнители по тях, разпокъсаността ще доведе до забавяне на строителството, което ще се отрази на обществеността, както и до затруднения на възложителя за навременното въвеждане в експлоатация на обекта. Освен това се създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането на обекта и от оскъпяването на отделните видове дейности. В тази връзка, разделянето на процедурата на две или повече обособени позиции създава риск и може да доведе до различно начало на изпълнение на съответните дейности, а оттам и до разминаване и необосновано отлагане на изпълнението на строежа. Предметът на поръчката в случая представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като същите са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Това налага спазване на определена технологична последователност, използване на оборудването и взаимовръзка между отделните действия, с оглед постигане на необходимото качество и срок на изпълнение. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Не на последно място разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции, предвид че ремонта на улиците и водопроводната мрежа са в едни и същи пътни участъци, би довело до практическа невъзможност за осъществяване на предвидената в нормативната уредба гаранционна отговорност на изпълненото строителство от евентуални различни изпълнители. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 1 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойностите на предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл.20, ал.1, т.1, б. "а" от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез "открита процедура“.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. Изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация. 2. В случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
28.02.2019 г.
VIII: Възложител
инж. Мирослав Семов Семов
Кмет на община Дряново